English

سازمان اجتماعی فرهنگی ورزشی شهرداری یزد خبر داد:

داوری بخش ویژه جشنواره عدلیه و رسانه یزد در ۴۰ اثر آغاز شد

40 اثر با کیفیت در بخش های گوناگون بخش ویژه جشنواره عدلیه و رسانه یزد به مرحله داوری راه یافته است.

داوری بخش ویژه جشنواره عدلیه و رسانه یزد در 40 اثر آغاز شد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، داوری بخش ویژه جشنواره عدلیه و رسانه در بخش های اینفوگرافی، پادکست، طرح های گرافیکی(پوستر- تصویر)، کلیپ های کوتاه(پویانمایی- موشن گرافیک) با حضور عباس ملازینلی معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی، نعیمی نژاد معاون دادستان و داوران مطرح استانی برگزار شد.

به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد جشنواره عدلیه و رسانه با رویکرد نقش آفرینی رسانه‌ای در راستای تحقق عدالت، اجرای حق و حقیقت در جامعه و با هدف ایجاد یک رقابت سالم و اصولی در بین اصحاب مطبوعات، توسعه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی از رویدادهای دستگاه قضا استان، ایجاد زمینه آموزش و بالا بردن آگاهی های حقوقی و قانونی مردم، کشف و شناسایی استعدادها و ظرفیت های خبری و رسانه ای استان، فعال سازی  رسانه ها و استفاده بهینه از فرصت های رسانه ای و در نهایت شورآفرینی و ایجاد رقابت در بین اصحاب رسانه برگزار شد.

 عباس ملازینلی معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد عضو شورای سیاست گذاری و مسئول بخش ویژه جشنواره «عدلیه و رسانه» در ابتدای این مراسم هدف بخش ویژه را اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در حوزه فعالیت ها و اهداف دستگاه قضا استان در شبکه های مجازی، پیام رسان های داخلی و تولیدات رسانه ای فراگیر اجتماعی با محوریت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان یزد دانست.

معاون شهردار با اشاره به اینکه ۴۰ اثر با کیفیت در بخش های گوناگون به مرحله داوری راه یافته،ابراز امیدواری کرد سال های آینده شاهد رشد و افزایش کیفیت آثار باشیم.

گفتنی است آقایان حسن نقاشی، احمد ندافی، مهدی صنوبری و خانم وحیده سهیلی داوران بخش ویژه جشنواره عدلیه و رسانه را بر عهده داشتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر