English

پایداری زیرساخت های ارتباطی و مخابراتی استان یزد در جریان برگزاری انتخابات

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد، در کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان که از صبح روز انتخابات با حضور رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان یزد، مدیر مخابرات منطقه یزد و سایر حوزه های مرتبط به صورت بر خط فعال شد، از پایداری و کیفیت مناسب زیر ساخت های مخابراتی و ارتباطی استان یزد، خبرداد.

پایداری زیرساخت های ارتباطی و مخابراتی استان یزد در جریان برگزاری انتخابات

به گزارش خبرگزاری موج یزد به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد، محمدرضا پاکدل مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد، گفت: بنا به گزارش کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان یزد، همه شعب ثابت و سیار در شهرها و روستاهای استان بصورت برخط فعال هستند و همه فرآیندهای مرتبط با بستر ارتباطی، به خوبی در حال انجام است.

پاکدل با اعلام آمادگی کامل همه تیم‌های عملیاتی حوزه ارتباطات برای رفع مشکلات احتمالی در فرآیند برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ در استان، گفت: هماهنگی لازم برای تعریف شیفت‌های ۲۴ ساعته در واحدهای فنی جهت پایش لحظه‌ای ارتباطات و اعزام تیم‌های پشتیبان در صورت بروز مشکل احتمالی صورت گرفت.

وی همچنین، به بازدید خود از مرکز PC ارتباطات زیرساخت اشاره کرد و مشارکت و پشتیبانی حوزه ارتباطات استان، همگام با عوامل اجرایی برگزاری انتخابات را قابل تقدیر دانست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر