English

در دیدار تشکری با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران یزد مطرح شد:

راهکارهای اشتغالزایی جامعه شاهد و ایثارگر یزد بررسی شد

سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد گفت: بررسی راهکارهای اشتغالزایی جامعه شاهد و ایثارگر استان یزد در دستور کار است.

راهکارهای اشتغالزایی جامعه شاهد و ایثارگر یزد بررسی شد

به گزارش خبرگزاری موج یزد به نقل از روابط عمومی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد: عماد تشکری سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد با حضور در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران با حجت الاسلام زارع گاریزی مدیرکل آن نهاد دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار پیرامون مسائل و مشکلات فرزندان شهدا، جانبازان، آزادگان و رزمندگان شاغل در این اداره کل بحث و تبادل نظر شد.

همچنین در این نشست پیرامون بومی سازی تفاهم نامه منعقد شده بین وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی و بنیاد شهید و امور ایثارگران گفتگو شد.

کمک و مشاوره به ایثارگران بیکار با استفاده از امکانات و ظرفیت های موجود در دو دستگاه، کمک به اشتغال پایدار شاغلین کسب و کارهای خرد، کوچک ومتوسط و کارآفرینان تحت پوشش بنیاد در حوزه های مختلف، تلاش برای ساماندهی و توسعه طرح های خوداشتغالی و کارآفرینی مربوط به ایثارگران و ارتقاء نقش این عزیزان در جهش تولید و رشد اقتصادی کشور از طریق توانمندسازی، آموزش های مهارتی و تجمیع سرمایه و همچنین ترغیب ایثارگران در جهت تشکیل شرکت های تعاونی با هدف اشتغالزایی، معرفی ایثارگران متقاضی اخذ مجوزهای دفاتر کاریابی داخلی و بین المللی، و ... از جمله مباحث مطرح شده در این نشست بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر