English

به مناسبت روز ملی مقاومت؛

امام جمعه یزد با خانواده شهدا و ایثارگران فتح خرمشهر دیدار کرد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد به مناسبت روز ملی مقاومت با خانواده شهدا و ایثارگران عملیات آزادسازی خرمشهر دیدار و گفتگو کرد.

امام جمعه یزد با خانواده شهدا و ایثارگران فتح خرمشهر دیدار کرد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، آیت الله محمدرضا ناصری امام جمعه یزد به مناسبت سوم خرداد، سالروز آزادی خرمشهر که در تقویم جمهوری اسلامی ایران به نام روز ملی مقاومت نامگذاری شده است، با خانواده شهدا و ایثارگران این عملیات عظیم دیدار کرد.

آیت‌الله ناصری به همراه جمعی از مسئولان استان ابتدا با خانواده شهید سیدرضا بسیطی، شهید عملیات فتح خرمشهر دیدار و گفتگو کرد.

وی سپس با حضور در منزل سردار اکبر فتوحی، از فرماندهان دوران دفاع مقدس و نیروهای موثر در آزادسازی خرمشهر با وی دیدار و گفتگو کرد.

آیت‌الله ناصری در این دیدارها با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) همواره بر معجزه و مدد الهی در آزادسازی خرمشهر تاکید داشت، بیان کرد: امام راحل تاکید داشتند که نباید فتح‌های بزرگ مثل خرمشهر را از یاد ببریم زیرا فتح خرمشهر معجزه‌ای بود که جز با مدد الهی محقق نشد.

وی عنوان کرد: نباید فراموش کنیم که قدرت و عظمت خدا در همه زمینه‌ها، همواره پشتوانه انقلاب بوده و مبادا که مغرور شویم و همه چیز را به خود نسبت دهیم زیرا در کنار مجاهدت، فداکاری و ایثارگری رزمندگان، دست یاری خدا نیز همواره در همه عملیات‌ها احساس می‌شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر