English

به مناسبت هفته روابط عمومی و ارتباطات صورت گرفت؛

تقدیر نظام مهندسی کشاورزی کشور از تنها بانوی برگزیده روابط عمومی این سازمان در استان یزد

روابط عمومی نظام مهندسی کشاورزی استان یزد جزو روابط عمومی های برترنظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور شناخته شد و همزمان با روز روابط عمومی و ارتباطات از سوی رییس نظام مهندسی کشاورزی کشور تقدیر شد.

تقدیر نظام مهندسی کشاورزی کشور از تنها بانوی برگزیده روابط عمومی این سازمان در استان یزد

به گزارش خبرگزاری موج یزد به نقل از روابط عمومی سازمان نظام مهندسی کشاورزی یزد، در روز روابط عمومی و ارتباطات ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی کشور در نشست آنلاین با مدیران روابط عمومی نظام مهندسی کشاورزی در سراسر کشور؛ از 5 روابط عمومی برتر نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی تقدیر بعمل آورد.

در ابتدای این گردهمایی صمد رفیعی مدیر روابط عمومی سازمان مرکزی به ارایه گزارشی از فعالیت های یکساله پرداخت و در ادامه رییس سازمان مرکزی ضمن تبریک و تشکر، به عملکرد قابل تقدیر روابط عمومی های استانها اشاره کرد و گفت: آنچه باعث ارتقای جایگاه سازمان و رساندن آن به اهداف و چشم اندازهایش میشود ساز و کار روابط عمومی است که از تفکر، خلاقیت، نوآوری نشات می گیرد.

شاهرخ رمضان نژاد رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی کشور افزود: تبیین و تشریح سیاست ها و برنامه های سازمان نظام مهندسی کشاورزی به ذینفعان از رسالت های مهم روابط عمومی می باشد.

وی اظهار داشت: بخش قابل توجهی از پیشران و پیشگام بودن سازمان نظام مهندسی، در گرو نقش آفرینی و اثر بخشی مدیران روابط عمومی در حوزه های مختلف می باشد.

رییس سازمان مرکزی افزود: اجرای سیاست های تعیین شده در حوزه های مختلف سازمان اعم از سیاست های مهارت آموزی، اشتغال دانش مزد محوری و سهم بری دانش از تولید بایستی با محوریت روابط عمومی ابتدا تبیین و و تشریح و سپس توسط عوامل اجرایی سازمان مورد پیگیری و اجرا قرار گیرد.

در پایان این‌نشست طی مراسمی، شاهرخ رمضان نژاد از مجموعه روابط عمومی سازمان مرکزی تقدیر و تشکر بعمل آورد و مدیران روابط عمومی های استان های آذربایجان شرقی، اصفهان، کرمانشاه، مازندران و یزد بعنوان روابط عمومی های برتر انتخاب شدند.

همچنین روابط عمومی های استانهای کرمان، قم، لرستان، قزوین، بوشهر، زنجان و فارس در رتبه شایسته تقدیر در حوزه فعالیت های خبری قرار گرفتند.

️گفتنی است: ارزیابی روابط عمومی های مجموعه نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی  براساس 7 شاخص ارزیابی و 31 معیار تعریف شده در سازمان مرکزی در 2 سال پیاپی برگزار می شود که در هر دو سال روابط عمومی نظام مهندسی کشاورزی استان یزد جزو برترین روابط عمومی های کشور معرفی شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر