English

رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور؛

ارتباط پایدار بین تولید و مصرف دانش کارکرد مهم خدمات کشاورزی غیردولتی

رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور گفت: ایجاد ارتباط پویا و پایدار بین مصرف کننده و تولیدکننده دانش به عنوان یک حلقه گم شده، یکی از کارکردهای مهم مراکز خدمات کشاورزی غیردولتی می باشد.

ارتباط پایدار بین تولید و مصرف دانش کارکرد مهم خدمات کشاورزی غیردولتی

به گزارش خبرگزاری موج یزد، شاهرخ رمضان نژاد در گردهمایی مجازی رؤسای سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان ها با اشاره به کارکردهای مراکز خدمات کشاورزی و منابع طبیعی غیردولتی گفت: مراکز خدمات کشاورزی غیردولتی بایستی با استفاده از فرصت ها و ظرفیت های ایجاد شده توسط سازمان نظام مهندسی کشاورزی، اثر وجودی خود را در عرصه های مختلف تولیدی و خدماتی کشاورزی نشان دهند.

وی اظهار داشت: ایجاد ارتباط پویا و پایدار بین مصرف کننده و تولیدکننده دانش به عنوان یک حلقه گم شده، یکی از کارکردهای مهم مراکز خدمات کشاورزی غیردولتی می باشد.

رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی کشور با اشاره به وضعیت استقرار واحدهای تولیدی و اعضای سازمان تصریح کرد: در حال حاضر اکثر کارشناسان و اعضای سازمان در کلانشهرها و شهرها مستقر هستند و این در حالی است که بیشترین کار تولیدی کشاورزی در روستاها و دهستان ها انجام می گیرد.

رمضان نژاد اظهار داشت: سازمان نظام مهندسی با راه اندازی و استقرار مراکز خدمات در مراکز دهستان ها به دنبال برقراری توازن میان وضعیت استقرار واحدهای تولیدی و کارشناسان کشاورزی می باشد.

وی با اشاره به طراحی اولین سامانه هوشمند طراحی و محاسبات فنی و مالی واحدهای تولیدی توسط اعضای سازمان نظام مهندسی کشاورزی، گفت: با توجه به وجود مشکلات عدیده در انجام دستی محاسبات تجهیزات واحدهای تولیدی، بهره گیری از این سامانه هوشمند موجبات افزایش بهره وری و کاهش هزینه ها در واحدهای تولیدی را فراهم خواهد کرد.

شایان ذکر است در این نشست گزارش روند استقرار مراکز خدمات کشاورزی غیردولتی در استان ها توسط مجری مراکز ارائه و از استان های پیشرو در این زمینه تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است در بخش دیگری از نشست، مسائل و مشکلات مبتلابه در زمینه مراکز خدمات کشاورزی غیردولتی توسط روسای سازمان نظام مهندسی استان ها مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه