English

آغاز سلسله جلسات تجربه گردانی مدارس مجری بسته تحولی خوانا در یزد

در راستای انتقال تجارب، شناخت نقاط قوت و چالش های پیش رو در اجرای برنامه و همچنین آشنا شدن با خلاقیت های آموزگاران جهت اجرای بهینه بسته تحولی خوانا، سلسله نشست های تجربه گردانی مدیران، معاونین و آموزگاران مدارس مجری خوانا طی 4 روز برگزار می شود.

آغاز سلسله جلسات تجربه گردانی مدارس مجری بسته تحولی خوانا در یزد

به گزارش خبرگزاری موج ید به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد؛  سعیده بهادر زاده معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد، در ابتدای این جلسه که به میزبانی آموزش و پرورش ناحیه یک یزد به صورت مجازی برگزار شد، گفت: امسال برای اجرایی شدن بهتر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش که رأس امور و برنامه های آموزش و پرورش است 25 بسته تحولی با شاخص هایی چون تحول آفرین بودن، تحقق پذیر بودن، شوق انگیز بودن ، بخش پذیر بودن، زود بازده بودن، فراگیر بودن و مدرسه محور بودن همراه با برنامه عملیاتی سال تحصیلی  1400-1399 از سوی وزارت آموزش و پرورش ابلاغ شد تا طی برنامه های اجرایی در یک بازه زمانی کوتاه مدت و در قالب برنامه هایی شاد و شوق انگیز و با قابلیت سنجش پذیری بتوانیم نتایج آن را به صورت مستقیم یا غیر مستقیم در فرآیند تعلیم و تربیت دانش آموزان شاهد باشیم.

وی افزود: بسته تحولی که برای دوره ابتدایی ابلاغ گردید بسته تحولی مدرسه خوانا بود که 5 درصد مدارس ما (42 مدرسه در استان یزد) را پوشش می داد و مهارت های چهار گانه زبانی و آداب و مهارت های زندگی را پوشش می دهد.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش یزد گفت: برگزاری این دوره های آموزشی در راستای برنامه برای همه معلمان مجری صورت گرفته و خوشبختانه مدرسان و سرگروه های آموزشی به عنوان راهبر خوانا در مسیر اجرای برنامه آموزگاران را همراهی نمودند و این برنامه به خوبی اجرا گردید.

بهادرزاده اظهار داشت: هدف از این جلسات تجربه گردانی انتقال تجارب و خلاقیت های اجرای برنامه خوانا به دیگر معلمان است چرا که زکات علم نشر آن است.

وی از زحمات و تلاش های تمامی کارشناسان، مدیران، معاونین و آموزگاران در مدارس مجری بسته تحولی خوانا تشکر و اظهار امیدواری کرد، بتوانیم با اجرای بهینه این بسته تحولی به اهداف خاص آن برسیم و شاهد پرورش دانش آموزانی توانمند در زبان آموزی و آشنا با مهارت های زندگی باشیم.

گفتنی است در ادامه این جلسه معلمان به ارایه فعالیت ها و تجارب خوانایی خود پرداختند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر