English

محمد پورداود عنوان کرد:

کسب رتبه برتر شورای آموزش و پرورش در کشور

مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به جایگاه و اهمییت آموزش و پرورش بر اساس تعالیم قرآنی و سند تحول بنیادین، از موفقیت های بدست آمده در استان و کسب رتبه برتر شورای آموزش و پرورش در کشور سخن گفت.

کسب رتبه برتر شورای آموزش و پرورش در کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج همدان، محمد پورداود، مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان در آیین افتتاحیه دو استخر بزرگ دانش آموزی ناحیه یک و دو همدان با حضور وزیر آموزش و پرورش ضمن خیرمقدم به وزیرآموزش و پرورش و مسئولان و نمایندگان حاضر ابراز کرد: آیاتی که از سوره ص در این مراسم قرائت شد به فلسفه آفرینش انسان که از دو بعد جسم و روح شکل گرفته است پرداخت.

پورداود با بیان اینکه جسم بستر و مدلی است برای تعالی روح و عروج روح به سوی حضرت جانان، عنوان کرد: خوشبتانه در سند تحول بنیادین، نقشه راه آموزش و پرورش مشخص شده است  و این سند بر اساس تعالیم قرآنی و انبیا است.

وی ادامه داد: یکی ازساحت های شش گانه تحول بنیادین ساحت زیستی و بدنی است و بر تعامل مستمر روح وبدن در آن تاکید شده است. این رابطه، رابطه ای بنیادین است در آن سلامت، مفهوم گسترده تری را به خود اختصاص خواهد داد.

وی مطرح کرد: اگر به اصول این ساحت تامل کنیم توجه هماهنگ  و متعادل به ابعاد جسمانی، زیستی، روانی، محیطی، اجتماعی و معنوی رشد جامعه مورد نظر در راستای تقویت همین ساحت مورد تاکید است.

پورداود با بیان اینکه مطالب مذکور به جایگاه آموزش  و پرورش اشاره دارد، گفت: در زمینه ساخت وسازها اقدامات موثری انجام گرفته است که نقش خیرین در آن پررنگ است.

وی با اشاره به  جشن خداحافظی با بخاری های غیر استاندارد، یادآورر شد: وزیر تحول خواه، جناب حاج میرزایی برای شتاب بخشی به راهکارهای عملیاتی و اجرای سند تحول بنیادینن که منبعث از مبانی نظری است، بسته های تحولی را به عنوان محور تمام فعالیت های آموزش و پرورش در دستور کار قرار دادند.

ایشان پیمایش سلوک مورد اشاره در مسیر گام دوم انقلاب را از طریق سند تحول بنیادین می دانند و کارهای شگرفی در مسائل مختلف آموزشی اداری و معیشت کارکنان به تحقق رساندند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه استان همدان نیز با تاسی از کشور در راستای سند تحول بنیادین حرکت می کند و کرامت معلمان را در صدر مسائل خود قرار داده است، به برخی از موفقیت های محقق شده اشاره  کرد.

پورداود با بیان موفقیت های بدست آمده در آموزش و پروش استان، خاطرنشان کرد: کسب رتبه برتر در ستاد اقامه نماز کشور، کسب رتبه برتر شورای آموزش و پرورش در کشور، کسب رتبه 4 کشوری و اینکه  درصد حوزه سواد آموزی در استان یک درصد بالاتر از میانگین کشوری است، از موفقیت های مورد اشاره بوده است.

IMG_0849

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه