English

تبریک رئیس شورای اسلامی استان یزد برای روز ملی شوراها

رئیس شورای اسلامی استان یزد در پیامی فرا رسیدن نهم اردیبهشت، روز ملی شورا‌ها را به اعضای شورا‌های شهر و روستا تبریک گفت.

تبریک رئیس شورای اسلامی استان یزد برای روز ملی شوراها

به گزارش خبرگزاری موج یزد، نماینده مردم یزد در شورای عالی استان‌ها و رئیس شورای اسلامی استان یزد در پیامی فرا رسیدن نهم اردیبهشت، روز ملی شوراها را به اعضای شورا‌های شهر و روستا تبریک گفت و تاکید کرد: ‌شوراها با نظارت دقیق بر عملکرد شهرداری‌ها و دهیاری‌ها زمینه خدمت‌ رسانی مطلوب و هر چه بهتر به شهروندان را فراهم می‌کنند.

به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، متن کامل پیام "سید محمود ‌میرابوالقاسمی"‌ نماینده مردم یزد در شورای عالی استان‌ها و رئیس شورای اسلامی استان به شرح زیر است:

نهم اردیبهشت ماه که در تقویم رسمی کشور به نام روز ‌ملی شورا‌ها نامگذاری شده، فرصتی است برای قدردانی از شورا‌های ‌اسلامی شهر و روستا که با اندیشه و اتکا به خرد جمعی در جهت حل مشکلات در سطح محلی تلاش می‌کنند و با نظارت دقیق بر عملکرد شهرداری‌ها و دهیاری‌ها زمینه خدمت‌ رسانی مطلوب و هرچه بهتر به شهروندان را فراهم می‌کنند.

نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از ابتدای شکل گیری یکی از مبانی اصلی خود را تعامل و گفت و گو قرار داد و بنیانگذار کبیر این انقلاب حضرت امام خمینی (ره) همواره در تصمیم گیری‌ها، بهره گیری از خرد جمعی را به عنوان یک اصل توصیه می‌کردند.

مقام معظم رهبری نیز شوراها را نهادی اصیل خوانده‌اند و همواره تاکید داشته اند از این امکان گرانبها برای جلب مشارکت مردم در اموری که به شوراها محول شده است، به سود کشور و ملت حداکثر استفاده، ‌صورت گیرد.

نقش بی بدیل شوراها در عمران و آبادانی کشور بر هیچ کس پوشیده نیست و در مقطع کنونی شورا‌های اسلامی شهر و روستا در کنار شهرداری‌ها و دهیاری‌ها توانسته اند اقدامات ارزشمندی در مقابله و پیشگیری با ویروس کرونا انجام دهند و همدوش با مدافعان سلامت و با بهره گیری از امکانات مادی ومعنوی خود موجب کاهش خسارات مالی و جانی به استان شوند.

اینجانب فرا رسیدن روز شورا‌ها را خدمت برادران و خواهرانی که در جایگاه شورا در شهر‌ها و روستا‌های استان یزد مشغول خدمت‌ هستند، تبریک عرض کرده و امیدوارم با تلاش بیشتر در راه تحقق جامعه شهروند مدار و شهر و روستا‌هایی آبادتر در سایه توجهات حضرت ‌حق موفق و مؤید باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

وب گردی