English

غلامعلی دهشیری:

مهمترین رویکرد جشنواره عدلیه و رسانه نقش آفرینی رسانه ها در راستای تحقق عدالت است

رئیس کل دادگستری استان یزد با اشاره به برگزاری اولین جشنواره عدلیه و رسانه در استان گفت: مهمترین رویکرد جشنواره عدلیه و رسانه نقش آفرینی رسانه ای در راستای تحقق عدالت، اجرای حق و حقیقت در جامعه است.

مهمترین رویکرد جشنواره عدلیه و رسانه نقش آفرینی رسانه ها در راستای تحقق عدالت است

به گزارش خبرگزاری موج یزد، غلامعلی دهشیری رییس کل دادگستری یزد در نشست شورای سیاستگذاری اولین جشنواره عدلیه و رسانه استان یزد با اشاره به نقش و کارکرد رسانه ها در عصر حاضر گفت: اولین جشنواره عدلیه و رسانه  از برنامه های ابتکاری و خلاقانه ای بوده که از هفته قوه قضائیه سال 1399 در دستگاه قضا استان آغاز و اختتامیه آن در هفته قوه قضائیه  سال جاری برگزار می شود.

وی افزود: این جشنواره با هدف بهره گیری از ظرفیت رسانه ها در راستای تببین فعالیت های دستگاه قضا استان به ویژه مردمی کردن دستگاه قضا در دستور کار قرار گرفت.

دهشیری تصریح کرد: نهادینه کردن استقلال دستگاه قضا، تحکیم و تعمیق فرهنگ قانون مداری و افزایش اعتماد و اعتبار دستگاه قضا در سطح جامعه و تقویت همگرایی و باز شناسی واقعیات احکام از دیگر موضوعات مد نظر این جشنواره بوده است.

وی با اشاره به اعلام بیش از 40 موضوع در فراخوان اولین جشنواره عدلیه و رسانه استان تصریح کرد: تولید آثار هنری و فاخر در قالب های مختلف با رویکرد پیشگیرانه و آموزشی در حوزه های مختلف فعالیت دادگستری و سازمان های تابعه از جمله آسیب های حوزه خانواده و فضای مجازی، نقش قوه قضائیه در تحقق شعار سال و ... از دیگر دستاوردهای این جشنواره خواهد بود.

رئیس اولین جشنواره عدلیه و رسانه استان یزد تصریح کرد: با توجه به نقش و جایگاه روابط عمومی این برنامه بر دوش روابط عمومی دادگستری استان گذاشته شد تا با توجه به نقشی که روابط عمومی می تواند در دستگاه قضایی ایفا کند حلقه اتصال دستگاه قضا و رسانه ها باشد.

دهشیری در پایان با گرامی داشت یاد و خاطره شهید منتظر قائم افزود: شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس برای همیشه در تاریخ ماندگار و درس عبرتی برای مستکبران جهان در مبارزه با حق خواهد بود.

شایان ذکر است در پایان این نشست احکام اعضای شورای سیاستگذاری و مسئولان بخش های مختلف جشنواره اعطا شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر