English

هشدار فرماندار بافق برای رصد آسیب های اجتماعی و فرهنگی همگام با توسعه شهرستان

فرماندار بافق در شورای فرهنگ عمومی این شهرستان گفت: همگام با توسعه و رشد شهرستان بافق باید به فکر آسیب های اجتماعی و فرهنگی آن باشیم.

هشدار فرماندار بافق برای رصد آسیب های اجتماعی و فرهنگی همگام با توسعه شهرستان

به گزارش خبرگزاری موج یزد به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بافق در سال 1400 با محوریت بررسی آسیب های اجتماعی و فرهنگی شهرستان، در محل فرمانداری بافق برگزار شد.

امام جمعه بافق ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان، با اشاره به تشکیل کمیته های تخصصی شورای فرهنگ عمومی از مسئولان این کمیته ها خواست نسبت به معرفی اعضا از افراد فرهیخته، نخبه و صاحب نظر اقدام نمایند.

حجت الاسلام و المسلمین سعادت فر همچنین برای رشد و تعالی انگیزه تحصیل در بین دانش آموزان، معرفی چهره های فرهنگی و مفاخر شهرستان، نقش آموزه های دینی در ارتقای فرهنگ و اصلاح رفتار اجتماعی مطالبی را بیان کرد.

فرماندار بافق در ادامه ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و تسلیت ارتحال جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه سردار حجازی، همدلی و همزبانی در اجرای برنامه ها را مسبب پایداری و رشد توسعه خواند و عنوان کرد: کار فرهنگی، کار و گام اصولی و محکم می خواهد.

سید مهدی طلائی مقدم افزود: در شورای فرهنگ عمومی یک سری مسئولیت های اجتماعی و فرهنگی داریم که همگام با توسعه و رشد شهرستان باید به فکر آسیب های اجتماعی آن باشیم و در جهت رصد و رفع آن هم صدا و همدل اقدام کنیم تا از بروز آسیب های اجتماعی و فرهنگی مصون باشیم.

در ادامه این نشست در خصوص شناسایی شاخص های فرهنگی نخبگان، تجلیل از خادمان قرآنی شهرستان، بروزرسانی سند فرهنگی شهرستان و تداوم برنامه های مشاوره خانواده مطالبی بیان و تصمیماتی در این رابطه گرفته شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر