English

رئیس شوراهای حل اختلاف استان یزد؛

۱۲۹ فقره پرونده در اسفند ماه سال ۱۳۹۹ بررسی شد

رئیس شوراهای حل اختلاف استان یزد گفت: در راستای تحقق سیاست‌های حبس زدایی و ساماندهی و بررسی پرونده‌های زندانیان، تعداد 129 فقره پرونده در اسفند ماه سال 1399 بررسی و 122 زندانی آزاد، و به آغوش گرم خانواده خود بازگشتند.

129 فقره پرونده در اسفند ماه سال 1399 بررسی شد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، محمدرضا حداد رئیس شوراهای حل اختلاف استان یزد گفت: پیرو منویات رییس دستگاه قضا در خصوص پایش و غربالگری پرونده‌های قضایی زندانیان، آزادی 122 زندانی در اسفند ماه گذشته فراهم شد.

وی در این رابطه بیان داشت: در راستای تحقق سیاست‌های حبس زدایی و ساماندهی و بررسی پرونده‌های زندانیان، تعداد 129 فقره پرونده در اسفند ماه سال 1399 بررسی و 122 زندانی آزاد، و به آغوش گرم خانواده خود بازگشتند.

این مقام قضایی طرح پایش و تعیین تکلیف هرچه سریعتر زندانیان را یکی از دغدغه های اصلی دستگاه قضایی برشمرد و اظهار داشت: با بهره گیری از ظرفیت شوراهای حل اختلاف مستقر در زندان ها و بازداشتگاه های سراسر استان می توان به آزادی زندانیان کمک نمود.

لازم به ذکر است در سال 1399 به همت اعضا و کارکنان شوراهای حل اختلاف شهرستان یزد تعداد 871 نفر از زندانیان از بند زندان رهایی یافته اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر