English

تمدید محدودیت‌های کرونایی اصناف و بازاریان استان یزد در هفته جاری

رییس اتاق اصناف یزد گفت: در راستای مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا و به منظور کنترل و مقابله و با توجه به وضعیت قرمز استان یزد، محدودیت های مصوب زیر به مدت یک هفته از تاریخ 28 فروردین ماه 1400 و به صورت یکنواخت در سراسر استان یزد اعمال می شود.

تمدید محدودیت‌های کرونایی اصناف و بازاریان استان یزد در هفته جاری

علیرضا حسنی رییس اتاق اصناف یزد در گفت و گو با خبرگزاری موج یزد در خصوص محدیت های کرونا در هفته جاری، گفت: به اطلاع اصناف و بازاریان شریف استان یزد می رساند در راستای مصوبات ستاد ملی و استانی مثابله با کرونا و به منظور کنترل و مقابله و با توجه به وضعیت قرمز استان یزد، محدودیت های مصوب زیر به مدت یک هفته از تاریخ 27 فروردین ماه 1400 و به صورت یکنواخت در سراسر استان یزد اعمال می شود.

وی افزود: تعطیلی کامل تالار‌های پذیرایی، قهوه خانه ها، موزه ها، سینماها، مهدکودک ها، شهر بازی ها، گیم نت‌ها و مراکز تفریحی آبی را خواهیم داشت.

به گفته حسنی، فعالیت کلیه واحدهای صنفی تا ساعت ۱۴ هر روز، و تعطیلی مطلق پس از ساعت ۱۴ خواهد بود و فقط واحدهای صنفی نانوایی، لبنیات، فروشندگان مرغ و ماهی، قصابی، میوه فروشی و فروشگاه‌های بزرگ مجاز به فعالیت تا ساعت ۲۰ می‌باشند و پس از آن باید کاملاً تعطیل باشند.

رییس اتاق اصناف یزد توضیح داد: فروشگاه‌های بزرگ از ساعت ۱۴ تا ۲۰ فقط مجاز به عرضه مواد غذایی می‌باشند و بقیه بخش‌ها تعطیل است.

وی بیان کرد: رستوران‌ها و اغذیه فروشی‌ها تا ساعت ۲۰ مجاز به فعالیت صرفا به صورت بیرون می باشند. ضمناً فقط واحدهای صنفی پیتزا فروشی و چلو کبابی صرفا بصورت فروش غیرحضوری و تحویل درب منزل تا ساعت ۲۳ شب مجاز هستند.

وی افزود: نظارت جدی اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی بر تعطیلی و ساعت کار اصناف اعمال خواهد شد.

این مقام مسئول هشدار داد: چنانچه واحد صنفی پس از ساعت تعیین شده اقدام به فعالیت نماید، واحد صنفی وی توسط اداره نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی پلمب خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

وب گردی