English

آغاز پویش نان صلواتی به همت مرکز خیرین اصناف یزد

رییس اتاق اصناف یزد گفت: پویش نان صلواتی برای کمک به مردم نیازمند مناطق محروم شهر ایجاد شده مردم در صورتی که تمایل دارند در این امر خیر شریک شوند می توانند مبالغ مورد نظر خود را به حساب مرکز نیکوکاری خیرین اصناف یزد واریز کنند.

آغاز پویش نان صلواتی به همت مرکز خیرین اصناف یزد

علیرضا حسنی رییس اتاق اصناف یزد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج یزد، از توزیع نان صلواتی توسط مرکز نیکوکاری خیرین اصناف استان یزد تحت عنوان پویش نان صلواتی خبر داد.

وی در این خصوص توضیح داد: مردم در صورتی که تمایل دارند در این امر خیر شریک شوند می توانند مبالغ مورد نظر خود را به حساب مرکز نیکوکاری خیرین اصناف یزد واریز کنند.

وی با اعلام شماره کارت مرکز نیکوکاری و خیرین اصناف استان یزد به شماره ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۱۰۹۰۰۰ از مردم دعوت کرد تا با این حرکت همراهی کنند.

حسنی در ادامه به موضوع رنگ بندی رسمی شهرستان های کشور از ۱۸ بهمن، پرداخت و گفت: معاونت بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی رنگ بندی رسمی شهرستان‌های کشور از ۱۸ بهمن ۹۹ را اعلام کرد.

 وی گفت: طی اعلام اتاق اصناف ایران، وضعیت زرد، به معنای خطر متوسط شیوع کرونا است و در این وضعیت تنها سطح شغلی ۴ تعطیل خواهد بود.

وی بیان کرد: وضعیت نارنجی به معنای پر خطر است و در این وضعیت سطح شغلی ۳ و ۴ تعطیل خواهند بود.

به گفته وی، وضعیت قرمز، به معنای خیلی پر خطر است و در این وضعیت همه مشاغل به جز موارد ضروری سطح ۱ تعطیل خواهند بود.

 رییس اتاق اصناف یزد در پایان با تاکید بر اینکه خوشبختی در گرفتن دست نیازمندان و یاری یتیمان است، گفت: فرصت پویش نان صلواتی برای توزیع رایگان در مناطق کمتر برخوردار یزد راه اندازی شده و امیدوارم مردم در این حرکت مشارکت کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر