English

سید علیرضا رسولی؛

تمام برنامه های عید نوروز با عنوان یزد ۱۴۰۰ یزد آرزوها اجرایی شد

رنگ آمیزی شهری، گلکاری و زیباسازی، نورپردازی در شب به ویزه در مناطق بافت تاریخی یزد با عنوان یزد، شهر آرزو ها در عید 1400جلوه ای دیگر به این شهر داد.

تمام برنامه های عید نوروز با عنوان یزد ۱۴۰۰ یزد آرزوها اجرایی شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج یزد، سید علیرضا رسولی رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری یزد در تشریح اقدامات عید نوروز ۱۴۰۰ گفت: با تشکیل بیش از ده جلسه رسمی هماهنگی بین مدیران شهرداری و ۲۰ جلسه داخلی طی سه ماهه گذشته، برنامه ریزی جامعی در قالب یزد ۱۴۰۰، یزد آرزوها تدوین شد که در عید نوروز ۱۴۰۰ تماما اجرایی شده است.

وی افزود؛ طرح زیباسازی و گلکاری ویژه در تمامی نقاط شهر میراث جهانی یزد اجرایی شده است که مرهون تلاش شبانه روزی دوماهه اخیر همکاران در سازمان است که بی شک عنایت شهردار محترم، اعضای محترم اسلامی شورای اسلامی و معاونین شهردار یزد در این موفقیت ستودنی است.

همچنین به نقل از روابط عمومی سازمان سیما، منظر و فضای سبز، به منظور زیباسازی فضای شهری در استقبال از بهار ، نرده های ترفیکی مسیر بلوار های سطح شهر رنگ آمیزی گردید.

رسولی رئیس سازمان با اعلام این خبر گفت: ایجاد چشم انداز متناسب با شهر و تزئینات شهری از اقدامات مهم این سازمان می باشد و در بحث رنگ آمیزی نیز با توجه به استانداردهای ترافیکی و مبلمان شهری در رنگ آمیزی، از رنگ های مناسب استفاده شده است.

وی در ادامه افزود: رنگ آمیزی نرده های ترافیکی در مسیر رفوژ میانی بلوار ها به متراژ ۲۰،۰۰۰ متر مربع و سایر مکان ها با رنگ فیروزه ای و لیموئی اجرا شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر