English

آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی؛

ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت /هشت سال دفاع مقدس دانشگاه عبرت است

امام جمعه یزد بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد و گفت: دفاع مقدس دانشگاهی سراسر درس و عبرت برای جامعه ماست و باید این نکات ارزشمند را به نسل جوان منتقل کنیم.

ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت /هشت سال دفاع مقدس دانشگاه عبرت  است

به گزارش خبرگزاری موج یزد، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه گفت: وصیت نامه شهدا نقشه راه موفقیت انقلاب است.

وی لحظاتی قبل در دیدار با فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه هدف از خلقت انسان رسیدن به قرب الهی است اظهار داشت: اعتقاد ما این است که در صراط الهی و صراط مستقیم انشاالله قرار گرفتیم و باید این مسیر را ادامه دهیم.

وی با اشاره با اینکه همه کارهای ما الان باید با هدف خدمت به بندگان خدا و با هدف رضای الهی باشد تصریح کرد: هر کسی در این انقلاب برای غیر از خدا کار کند قطعا جز خسران چیزی نمی‌بیند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد خاطرنشان کرد: کسانی می‌توانند به جایگاه هستی مطلق که همان قرب الهی است برسند که تنها رضای خدا را مد نظر خود قرار دهند و قطعا در این زمینه می‌توانند به موفقیت دست پیدا کنند.

ناصری یزدی با بیان اینکه امام خمینی(ره) این مسیر را به درستی برای ما تبیین کردند و مقام معظم رهبری در حفظ آن تلاش بسیاری کرده‌اند گفت: موضوع بسیار مهمی که در این راستا باید به آن توجه کنیم، پیروی از سیره شهدا است.

امام جمعه یزد وصیت نامه شهدا را نقشه راه موفقیت انقلاب دانست و تصریح کرد: این موضوع به صورت بسیار ویژه مورد توجه امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری بوده و باید در تمام کارهایمان به آن توجه داشته باشیم.

وی بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد و گفت: دفاع مقدس دانشگاهی سراسر درس و عبرت برای جامعه ماست و باید این نکات ارزشمند را به نسل جوان منتقل کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر