English

آمار نگران کننده سفر یزدی ها به خارج از استان

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد درباره مدیریت سفرهای نوروزی از تهیه بانک اطلاعاتی با همکاری دستگاه های مربوطه و رصد و تحلیل آن به صورت روزانه خبر داد.

آمار نگران کننده سفر یزدی ها به خارج از استان

به گزارش خبرگزاری موج یزد، محسن صادقیان معاون عمرانی استاندار یزد گفت: بر اساس اطلاعات امضاء شده از دوربین های تردد شمار در ورود و خروج استان از ۲۷ اسفند تا پایان ۴ فروردین ترددهای برون شهری افزایش پیدا کرده است ولی قابل ذکر است که تعداد وسیله نقلیه سبک ورودی به استان کمتر از تعدادی است که از استان خارج شده اند.

وی با بیان اینکه در این مدت حدود ۱۱۰ هزار دستگاه خودروی شخصی سبک به استان وارد و ۱۴۰ هزار دستگاه خودروی سواری از استان خارج شده اند، اظهار کرد: آمار نشان می دهد که حدود ۳۱ هزار وسیله نقلیه از استان خارج شده اند که یا اصالتا یزدی یا غیریزدی های مقیم یزد هستند و بعد از تعطیلات به استان باز می گردند که این آمار نی تواند نگران کننده باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد با تاکید بر اینکه فعلا نگرانی بابت مسافران نوروزی در استان وجود ندارد، بیان کرد:  بررسی ساعت توقف خودروهای ورودی به استان یزد نشان می دهد، بیشترین وسایل نقلیه ای که از استان عبور کردند، کمتر از ۱۲ ساعت در استان اقامت داشتند.

وی ادامه داد: در مجموع روزانه ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ نفر به طور متوسط مسافر وارد استان شده اند و به تعدادی که مسافر وارد استان شده به همین تعداد در مراکز اقامتی اقامت یافته اند، یعنی مسافران در مکان های مورد تایید از جمله هتل ها، مهمانسراها، بوم‌گردی ها و مسافرخانه ها اقامت دارند که پروتکل های بهداشتی رعایت می شود.

صادقیان گفت: همچنین بررسی ناوگان حمل و نقل عمومی از جمله اتوبوس ها، قطار و هواپیما نشان  می دهد، مسافران ورودی و خروجی استان متناسب است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر