English

پیشتازی یزد در برگزاری رویدادهای فرهنگی، اجتماعی و ورزشی

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری برنامه های نوروزی سازمان را تشریح کرد.

پیشتازی یزد در برگزاری رویدادهای فرهنگی، اجتماعی و ورزشی

به گزارش خبرگزاری موج یزد، عباس ملازینلی معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در نشست با خبرنگاران برنامه های نوروز ۱۴۰۰ را تشریح کرد.

به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهر داری یزد؛ عباس ملازینلی امروز در نشست خبری در فضای باز سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد که با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد، اظهار کرد: شهرداری یزد در سال های اخیر اقدامات ویژه ای در زمینه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی انجام داده است.

وی با بیان اینکه  یزد در زمینه برگزاری رویداد های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی از کلان شهرها نیز پیش قدم تر است، افزود: مطالبه از شهرداری و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی آن در همه حوزه ها باید به مطالبه مردم تبدیل شود.

رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد با بیان اینکه فعالیت های سازمان بسیار گستره است، ادامه داد: با توجه به اینکه سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد برای اجرای برنامه های حضوری خود مجوز دریافت نکرد بنا بر این برنامه های این سازمان به صورت مجازی تولید شده و با همکاری صدا و سیما از شبکه استانی یزد پخش می شود.

وی از تولید برنامه شاخص و فاخر ویژه نوروز از جمله جشنواره قصه هفت سین، مسابقه غذای سلام با عنوان  خش خورانه، و برنامه "خونه ننه آقا " خبر داد و گفت:  هفت سین یکی از ارکان نوروز است و در جشنواره "قصه هفت سین" بیش از ۳۰ هفت سین طراحی شده ارسال و در نهایت ۷ اثر برگزیده  در نوروز از شبکه استانی پخش می شود.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد تصریح کرد: جشنواره "خش خورانه" نیز با هدف ترویج غذای سالم و فرهنگ سازی در این زمینه با همکاری مرکز دیابت و اداره کل فنی و حرفه ای طرح ریزی شد و بیش از ۱۵۰ خانواده در این مسابقه شرکت کردند. در نهایت ۱۲ خانواده به مرحله نهایی راه یافتند که نتیجه آن در قالب برنامه ۱۲ قسمتی از شبکه استانی نمایش داده خواهد شد.

وی با بیان اینکه  " خونه ننه آقا" دیگر برنامه نوروزی است که با حضور هنرمندان شهر از شبکه یزد پخش می شود، گفت: هنرمندان یزدی، کارهای هنری فاخری تولید کرده اند که در این برنامه با حضور هنرمندان به معرفی آثار آنها پرداخته می شود.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد  با اشاره به اجرای برنامه های متنوع نوروزی در شهر گفت: این برنامه ها به صورت مجازی  اجرا و در فضای مجازی منتشر می شود.

وی از برگزاری جشنواره تولیدات سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در سال 1400خبرداد و گفت: در این جشنواره تولیدات سازمان بازخوانی و داوری می شود و از هنرمندانی که در تولید آن ها نقش داشته اند، تجلیل خواهد شد.

ملازینلی از نامگذاری یزد ۱۴۰۰ به نام "یزد آرزو ها" خبر داد و اظهار کرد: برای شهر یزد در ۱۰۰ سال آینده آرزوهای خوبی داریم که برای رسیدن به آن برنامه ریزی بلند مدت انجام شده و برای تحقق این برنامه ها تلاش می کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر