English

آغاز چهارمین جشنواره ملی تئاتر خیابانی چتر زندگی با ۱۵۴ اثر ارسالی به دبیرخانه

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد گفت: 154 اثر به دبیرخانه چهارمین دوره جشنواره ملی تئاتر خیابانی "چتر زندگی" در یزد ارسال شد.

آغاز چهارمین جشنواره ملی تئاتر خیابانی چتر زندگی با 154 اثر ارسالی به دبیرخانه

به گزارش خبرگزاری موج یزد، عباس ملازینلی معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد با اشاره به آغاز چهارمین دوره جشنواره ملی تئاتر خیابانی "چتر زندگی" در یزد، گفت: ۱۵۴ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد و بعد از بررسی، آثار ۲۲ گروه از سراسر کشور به جشنواره راه یافت که از این تعداد ۱۱ گروه یزدی هستند.

 به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد؛ وی اعلام کرد: این جشنواره با محوریت پرداختن به موضوع "خانه و خانواده و دیگر موضوعات اجتماعی" با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد، حمایت ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد و اداره ورزش و جوانان  توسط انجمن هنرهای نمایشی استان یزد در حال برگزاری است.

وی با تاکید بر اینکه هنرهای نمایشی تاثیری سریع و عمیق در فرهنگ سازی جمعه دارند، اظهار کرد: از این رو اجرای این برنامه ها با رویکرد مثبت اعضای شورای شهر و شهردار، در دستور کار سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد قرار دارد.

وی با بیان اینکه، یزد با برگزاری این جشنواره به عنوان یکی از قطب‌های پایدار تئاتر خیابانی کشور تبدیل شده است، گفت: امروز افتخار داریم که میزبان برگزاری چهارمین دوره این همایش از یازدهم تا چهاردهم اسفند ماه جاری باشیم.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد با بیان اینکه  داوری آثار به صورت غیرحضوری انجام می شود، گفت: گروه های یزدی نمایش های خود را در فضایی که امکان کنترل تعداد محدود تماشاچیان باشد، با رعایت دستورالعمل های بهداشتی به صورت زنده اجرا می کنند و همشهریان میتوانند این آثار را از طریق فضای مجازی دنبال کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

وب گردی