English

بازدید اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی استان یزد از معادن شهرستان بافق

رییس دادگستری یزد در بازرسی از معادن بافق بر بررسی موضوع سنگ آهن بافق توسط بازرس کل استان یزد، دادستان مرکز استان و اداره کل اطلاعات تأکید کرد و بیان داشت: باید مسائل پیش روی سنگ آهن که در نشست ستاد طرح گردید از منظر های مختلف مورد بررسی قرار گیرد تا مسیر های قانونی جهت گشایش امور و حل مشکلات تعیین گردد.

بازدید اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی استان یزد از معادن شهرستان بافق

به گزارش خبرگزاری موج یزد، در راستای رسیدگی به مشکلات معادن شهرستان بافق و حل برخی از موانع تولید و اشتغال، ضمن بازدید میدانی از معادن این شهرستان، جلسه ستاد استانی اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در شهرستان بافق، برگزار شد.

غلامعلی دهشیری رئیس کل دادگستری استان یزد در این جلسه گفت: ایجاد و راه اندازی بزرگترین کارخانه گندله سازی کشور با تکیه بر دانش و تخصص بومی و تکنولوژی جدید، یکی از افتخارات استان و مایه مباهات است.

دهشیری با اشاره به برخی مشکلات بر سر راه و اختلافات به جود آمده در مسیر تولید و بهره برداری از این سرمایه عظیم، اظهار داشت: تلاش ستاد اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی استان بر حل و فصل مشکلات این مجموعه در عین رعایت قوانین و مقررات و التزام به دستورالعمل های تعیین شده است.

وی بر بررسی موضوع سنگ آهن بافق توسط بازرس کل استان، دادستان مرکز استان و اداره کل اطلاعات تأکید کرد و بیان داشت: باید مسائل پیش روی سنگ آهن که در نشست ستاد طرح گردید از منظر های مختلف مورد بررسی قرار گیرد تا مسیر های قانونی جهت گشایش امور و حل مشکلات تعیین گردد.

این مقام قضایی، روحیه انقلابی و تفکر جهادی را سنگ بنای تحول و تعالی دانست و ابراز داشت: نگاه به ظرفیت های درون کشور و عدم تعلق به قدرت های خارجی، اصل اساسی در جهت حل مشکلات مردم و گشایش اقتصادی  وتحقق اقتصاد مقاومتی است.

شایان ذکر است: در این جلسه برخی از موانع و مشکلات سنگ آهن بافق مورد بررسی قرار گرفت و با اجماع اعضاء مصوباتی جهت حل مشکلات تصویب شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر