English

غلامعلی دهشیری؛

قاچاق کالا عامل توقف در حرکت چرخ های تولید کشور است

رئیس کل دادگستری استان یزد از قاچاق کالا به عنوان عامل توقف در حرکت چرخ های تولید کشور یاد کرد و افزود: جهت مقابله با این پدیده شوم در 8 شهرستان قاضی ویژه ای به بحث قاچاق کالا اختصاص داده شده است.

قاچاق کالا عامل توقف در حرکت چرخ های تولید کشور است

به گزارش خبرگزاری موج یزد، غلامعلی دهشیری رییس دادگستری یزد در دیدار با مدیر کل تعزیرات حکومتی استان یزد با اشاره به نقش دستگاه های نظارتی در رصد و کنترل بازار گفت: اگرچه افزایش بخش عمده ای از قیمت ها ریشه در مسائلی چون شیوع کرونا، تحریم و ... دارد اما قطعا نظارت دستگاه های مرتبط می تواند در ثبات قیمت بازار موثر باشد.

وی با اشاره به ورود دادگستری استان به حوزه برخورد با دلالان و سودجویان حوزه زمین و مسکن اظهار داشت: همراهی سایر دستگاه های استان به ویژه اداره کل تعزیرات در برخورد با سودجویان این حوزه قابل تقدیر است.

دهشیری تصریح کرد: پیگری ها تا رسیدن به آرامش در حوزه زمین و مسکن ادامه دارد و در همین راستا سامانه ثبت معاملات املاک استان در آینده ای نزدیک رونمایی می شود.

رئیس کل دادگستری استان یزد، انسجام و همدلی بین دستگاه های اجرایی را از ویژگی های برجسته استان یزد دانست و تصریح کرد: این همدلی در بین دستگاه های منسوب به قوه قضائیه برجسته تر است که نمود آن در سفر رییس قوه قضاییه به استان به خوبی مشهود بود.

وی از قاچاق کالا به عنوان عامل توقف در حرکت چرخ های تولید کشور یاد کرد و افزود: جهت مقابله با این پدیده شوم در 8 شهرستان قاضی ویژه ای به بحث قاچاق کالا اختصاص داده شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان نیز در این نشست گفت: از بدو ورود به استان، آسیب شناسی از حوزه های مختلف را در دستور کار قرار داده ایم.

علی اکبر مختاری، کمبود زیرساخت در حوزه منابع انسانی و ساختمان را از مهمترین چالش های پیشروی این اداره کل دانست و افزود: در این راستا جلسات متعددی با مسئولان ارشد استان برگزار و تصمیماتی اتخاذ شده است.

وی با بیان اینکه به دنبال تسریع در زمان رسیدگی به پرونده های ورودی هستیم افزود: در گام اول، رسیدگی به پروندهای معوق و مسن را در اولویت کاری قرار داده‌ایم.

مختاری بر اهتمام این دستگاه به بحث نظارت قیمت ها در بازار تاکید کرد و اظهار داشت: رصد و کنترل بازار را به‌دلیل نارصایتی مردم پیگیری نموده‌ایم البته بسیاری از موارد از دست تعزیرات خارج است که ریشه در عوامل مختلفی دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه