English

رییس اداره تبلیغات اسلامی مهریز معارفه شد/حجت الاسلام صادق مومن رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی مهریز شد

جلسه تودیع و معارفه رئیس اداره تبلیغات شهرستان مهریز با حضور مدیر اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد و سایر مسئولان شهرستانی برگزار و حجه الاسلام صادق مومن به عنوان رئیس اداره تبلیغات شهرستان مهریز معرفی شد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی مهریز معارفه شد/حجت الاسلام صادق مومن رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی مهریز شد

به گزارش خبرگزاری موج یزد به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد، جلسه تودیع و معارفه رئیس اداره تبلیغات شهرستان مهریز با حضور مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی استان یزد، فرماندار مهریز، امام جمعه، ریاست اداره اطلاعات، معاونت فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی یزد، ریاست اداره بهداشت، شهردار مهریز و ریاست اداره ثبت احوال برگزار شد و حجه الاسلام صادق مومن به عنوان رئیس اداره تبلیغات شهرستان مهریز معرفی شد.

رویکرد تبلیغات اسلامی استان، تعامل و همکاری است

حجت الاسلام علیرضا نجیمی مدیر اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد در مراسم معارفه رییس تبلیغات اسلامی مهریز، بیان کرد: رویکرد اداره تبلیغات اسلامی همچون گذشته با روحیه همکاری و تعامل خواهد بود.

حجت الاسلام نجیمی با بیان اینکه طبق  فرموده رهبر انقلاب،" مسئولیت در نظام اسلامی یک راه است و طعمه نیست"، از همه دوستان خواستارم در جهت اجرای بهتر مسئولیت تلاش کنند.

حجه الاسلام محمدعلی متوسل ریاست سابق اداره تبلیغات اسلامی مهریز در این مراسم با اشاره به آیه سوره آل عمران که خداوند می فرماید، ایام و زمان در دست گردش بین مردم است، گفت: از همه کسانی که در این مدت همراهی کردند، سپاسگذارم و وصیت امیرالمونین را بعنوان یادگار عرض می کنم که به فرزندانشان فرمودند، هر جا وحدت و یک دلی باشد آن جامعه ایمن است.

وی افزود: شهرستان مهریز مسئولان دلسوزی دارد و امیدوارم از خط اصلی خدمت به مردم دور نشویم همواره در این مسیر وحدت کلمه را حفظ کنیم.

 

روحیه انقلابی و جوانی باید در مسئولان وجود داشته باشد

حجه الاسلام محی الدینی ؛ امام جمعه مهریز در این مراسم ضمن عرض تبریک ایام دهه فجر، و خیر مقدم، گفت:از همه همکاران در شهرستان مهریز و استان خواهشمندم که همیاری و همکاری را با اداره شهرستان داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه این مسئولیت ها به برکت انقلاب به دست ما می رسد، تصریح کرد: این مسئولیت ها حاصل تلاشها و خون دلهایی است که برای انقلاب خورده اند و به برکت انقلاب می توانیم این راه ادامه بدهیم و به راحتی از اسلام حرف بزنیم و برای اسلام کار کنیم.

امام جمعه مهریز مسئولیت در این نظام را افتخار دانست و گفت: تلاش ما این است در این مدت انجام وظیفه، خدمتمان عرصه خدمت واقعی به اسلام باشد.

وی افزود: تاکید رهبری نیز بر این بوده که از جوانان مومن انقلابی در مسئولیت استفاده شود و همانطور که خود ایشان فرمودند منظور روحیه ی جوانی است که مثل سردار شهید حاج قاسم سلیمانی خستگی ناپذیر باشیم.

امام جمعه مهریز تصریح کرد: شکر خدا از جهت وحدت و همکاری در شهرستان مهریز نگرانی وجود ندارد و همه آمادگی داریم با کمک حجه الاسلام صادق مومن ریاست جدید اداره تبلیغات اسلامی مهریز برای مسائل فرهنگی که دغدغه رهبری است کارها را با قوت انجام دهیم.

 

نهادهای فرهنگی قلب تپنده جامعه هستند

رضا زارع زاده فرماندار مهریز در ادامه جلسه گفت: در شهرستان همدلی خوبی وجود دارد و این همدلی قابل مشاهده در عرصه های مختلف است.

وی با شاره به اینکه نهادهای کشور مانند یک انسان هستند که دست و پا و قلب دارد، نهادهای فرهنگی ما مانند قلب تپنده ماست و در صورتی مکه مدیر مشکلی دارد باید با گفتمان حل شود تا به جذب حداکثری برسیم.

گفتنی است: در این مراسم اجرای گروه سرود مصباح نیز برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر