English

سکوی پرتاب یزد؛ بزرگترین رویداد سرمایه گذاری سکوی پرتاب در کشور

جمال الدین عزیزی شهردار یزد در خصوص برگزاری رویداد سکوی پرتاب یزد گفت: برگزاری این رویداد جزو اتفاقات بزرگ فناوری شهر یزد است و می تواند به مدیران شهری در رفع نیازهای شهری از طریق رشد استارتاپ ها کمک کند.

سکوی پرتاب یزد؛ بزرگترین رویداد سرمایه گذاری سکوی پرتاب در کشور

به گزارش خبرگزاری موج یزد، جمال الدین عزیزی شهردار یزد درباره اهمیت برگزاری این رویداد در یزد عنوان کرد: رویداد ۱۰۰ استارتاپ یزد گردهمایی سرمایه گذاران بزرگ حوزه فناوری است و می‌تواند مشوق خوبی برای شرکت های دانش بنیان و فناور و استارت آپ های استان یزد باشد.

این مقام مسئول در حوزه شهری اظهار کرد: حرکت به سمت شهر هوشمند یکی از نیازهای اساسی شهر در آینده خواهد بود از روش‌های سنتی و معمول دسترسی به آن امکان پذیر نیست و به شرکت های قوی جدید و های تِک در استان یزد در مسیر حرکت به شهر هوشمند نیاز داریم.

به نقل از روابط عمومی صندوق پژوهش و فناوری یزد، عزیزی به حمایت شهرداری یزد از رویداد سکوی پرتاب یزد اشاره کرد و افزود: شهرداری یزد حامی این رویداد و استارت آپ ها است و شرکت های فناور و دانش بنیان که بتوانند در جهت رفع نیازهای شهری و پروژه های شهرداری فعالیت کنند مورد استفاده شهرداری یزد خواهند بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر