English

مراسم تکریم و معارفه بخشدار مرکزی شهرستان بافق برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه بخشدار مرکزی شهرستان بافق با حضور مدیر کل دفتر امور سیاسی و انتخابات استانداری یزد، سید مهدی طلائی مقدم فرماندار بافق برگزار شد.

مراسم تکریم و معارفه بخشدار مرکزی شهرستان بافق برگزار شد
به گزارش خبرگزاری موج یزد به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق، مراسم تکریم و معارفه بخشدار مرکزی شهرستان بافق با حضور مدیر کل دفتر  امور سیاسی و انتخابات استانداری یزد، سید مهدی طلائی مقدم فرماندار بافق و جمعی از مدیران ادارات و دهیاران شهرستان بافق برگزار شد.

فرماندار بافق ضمن تسلیت ایام حزن و اندوه حضرت فاطمه زهرا(س)، به شرایط کنونی کشور، تحرکات اخیر منطقه و سایر کشورهای همسایه اشاره کرد و گفت: ایران یک کشور صلح دوست است و به فکر جنگ نیست، الحمدالله با درایت و تدبیر مقام معظم رهبری و مسئولان کشوری و لشکری تا کنون دشمنان نتوانستند خدشه ای به نظام و کشور وارد نمایند.

وی در ادامه داوود پورامینی را فردی اخلاق مدار و متین برشمرد و گفت: پورامینی به عنوان بخشدار مرکزی در امور روستاها موفق بود.

وی با اشاره به سوابق علیرضا خدابخشی در دهیاری و عضو هیئت مدیره شرکت تعاونی دهیاری های بافق گفت: خدابخشی یکی از دهیاران برتراستان یزد به شمار می رود که با رای اعضای هیئت مدیره شرکت تعاونی دهیاری های بخش مرکزی بافق به عنوان مدیرعامل این شرکت معرفی شد.

طلائی مقدم با اشاره به حمایت دهیاران از علیرضا خدابخشی، تاکید کرد: انتخاب خدابخشی به عنوان مدیرعامل از سوی دهیارانی تعیین شده است که توسط شورای اسلامی روستاها مشخص شدند و این نشان دهنده حمایت دهیاران از ایشان است.

فرماندار بافق خاطر نشان کرد: فرصت ها و گذشت زمان باعث مشخص شدن عملکرد افراد در حوزه های مختلف می شود، لذا در این دوره انتظاری که از بخشدار مرکزی داریم، برگزاری انتخابات است.

وی از برگزاری انتخابات به عنوان مهم ترین برنامه های اجرایی وزارت کشور یاد کرد و گفت: انتظار داریم وی قوانین و مقررات را به دقت مطاله کند فصل الخطاب ما در انتخابات قانون است، امانت دار بودن از رای مردم، صحت و درستی در برگزاری انتخابات مهم است که امیدواریم از این برنامه سربلند بیرون بیاید.

مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری یزد در ادامه ضمن قدردانی و تجلیل از خدمات و اقدامات بخشدار سابق بافق گفت: با توجه به ارزیابی های صورت گرفته، داوود پورامینی در رده بهترین بخشداران استان بود.

محمدعلی شاه حسینی همچنین ضمن تبریک انتصاب علیرضا خدابخشی به عنوان بخشدار مرکزی بافق خاطر نشان کرد: وی به عنوان یک جوان بومی از شهرستان متدین، منسجم و متحد بافق می باشد.

وی از پست، مقام و منزلت در نظام مقدس اسلامی به عنوان یک موهبت الهی برای خدمت کردن به یاد کرد و افزود: بخشدار مرکزی باید با سعه صدر و آغوشی باز پذیرای اقشار مختلف مردم بویژه روستاییان باشد، باید سنگ صبور و پیگیر امور مردم بود.

شاه حسینی رمز موفقیت بخشدار مرکزی بافق را اشرافیت بر قانون، همراهی با مسئولان، مشورت در امور، انسجام و وحدت دانست و برای ایشان در تمام فعالیتهای کاری آرزوی موفقیت کرد.

گفتنی است: در پایان حکم مسئولیت علیرضا خدابخشی به عنوان بخشدار مرکزی شهرستان بافق اعطا و از تلاش های سه ساله داوود پورامینی تقدیر و تجلیل شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر