English

بررسی مشکلات مسکن مهر و شهرک فجر بیده با حضور شهردار میبد

شهردار میبد، سید جلیل میرمحمدی نماینده مردم میبد و تفت در مجلس شورای اسلامی و جمعی از اعضای شورای شهر از فاز 1 و 2 مسکن مهر و شهرک فجر بیده بازدید کردند.

بررسی مشکلات مسکن مهر و شهرک فجر بیده با حضور شهردار میبد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، در پی درخواست شهروندان در خصوص رفع مشکلاتشان، علیرضا نقوی شهردار میبد، سید جلیل میرمحمدی نماینده مردم میبد و تفت در مجلس شورای اسلامی و جمعی از اعضای شورای شهر از فاز 1 و 2 مسکن مهر و شهرک فجر بیده بازدید کردند.

گفتنی است: این بازدید در راستای بررسی معضلات، نارسایی ها و مشکلات موجود در زمینه آماده سازی فضای داخلی مجموعه مسکن مهر در حوزه های فضای سبز و خدمات شهری و همچنین چگونگی اجرای تمهیدات لازم در جهت رفع مشکلات این مناطق انجام شد.

به نقل از روابط عمومی شهرداری میبد، شهردار میبد در این بازدید ضمن اعلام آمادگی در راستای رفع این مشکلات گفت: خدمتگذاری و ایجاد رضایتمندی در بین شهروندان سرلوحه کار مجموعه شهرداری است و توسعه شهر در حوزه های عمرانی، فرهنگی و خدماتی مستلزم داشتن زیرساخت هاست.

وی افزود: در  جلسه‌ای با آیت الله اعرافی مقرر شد شهرداری میبد برآوردی از هزینه‌های مورد نیاز از سایت مسکن مهر تهیه و از اداره راه و شهرسازی حداکثر همکاری و مساعدت صورت گیرد که ان شاءالله پس از اعلام راه و شهرسازی، نسبت به حل مشکلات اقدام می شود.

در این بازدید میرمحمدی ضمن تماس تلفنی با قائم مقام وزیر راه و شهرسازی و مدیرکل این نهاد در یزد، خواستار انجام تعهدات آن مجموعه در زمینه رفع مشکلات مسکن مهر میبد شد و همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر میبد در این زمینه را اعلام کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر