English

نمایشگاه مجازی رایگان برای مشاغل در دانشگاه علوم پزشکی یزد کلید خورد

این پلتفرم با ایجاد فضای نمایشگاه مجازی برای معرفی تک تک کالا و محصولات مشاغل در حوزه بهداشت، ایمنی، محیط زیست و انرژی فرصت رایگان فراهم کرده است.

نمایشگاه مجازی رایگان برای مشاغل در دانشگاه علوم پزشکی یزد کلید خورد

نمایشگاه مجازی باما، ایده شرکت آتی سلامت محیط و کار پویا بوده که در حال حاضر در مرکز رشد دانشگاه علوم پزشکی یزد و پارک علم و فناوری یزد مستقر است.

این سایت ضمن ایجاد فضای نمایشگاه  برای  معرفی  تک تک کالا و محصولات شرکتها در حوزه در حوزه بهداشت، ایمنی، محیط زیست و انرژی بصورت رایگان، به دنبال توانمندسازی دانشجویان‌ از طریق ارتباط بین واحدهای درسی و کسب و کارها است.

نمایشگاه  باما در ستاد راهبری اقتصاد مقاومتی استان یزد با حضور و همراهی جناب محمد علی طالبی، استاندار یزد در مرداد ۱۳۹۸ رونمایی و مقام برتر در رویداد ملی الگوها و راهکارهای نوین همکاری دانشگاه و صنعت و جامعه در آذر ۱۳۹۸ کسب کرد.

 با هدف همکاری و یاری به کسب و کارهای حوزه های بهداشت، ایمنی و آتش نشانی، محیط زیست، منابع طبیعی، کشاورزی، آب و فاضلاب، آلودگی هوا، مدیریت پسماند، مدیریت انرژی و ... امکان معرفی و  فروش آنلاین کالاها و محصولات در سایت نمایشگاه مجازی باما از اول آذر۱۳۹۹ ایجاد گردید.

شما می توانید ضمن معرفی کسب و کارتان، کالاها و محصولاتتان را نیز رایگان تبلیغ و آنلاین بفروشید. باما یک وبسایت کوچک رایگان در اختیار شما می گذارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • زهرا سادات شرافت

    عالی بود