English

فرمانده سپاه یزد؛

استان یزد پیشرو در فضای مجازی و رسانه‌ای است

فرمانده سپاه یزد با اشاره به ظرفیت های علمی و پژوهشی بسیج خاطرنشان کرد: استان یزد در کشور جزو مناطق پیشرو در زمینه های علمی به خصوص فضای مجازی و رسانه‌ای است.

استان یزد پیشرو در  فضای مجازی و رسانه‌ای است

به گزارش خبرگزاری موج یزد، همزمان با سومین روز بزرگداشت هفته بسیج ۳۰ آبان تا ششم آذر ماه، شامگاه یکشنبه نخستین جشنواره جهاد گران علم و فناوری بسیجیان یزد در فضای مجازی با حضور جمعی از مسولان محلی در حسینیه ثارالله مرکز استان یزد برگزار شد.

به گفته سرتیپ دوم پاسدار رضا پورشمسی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در این جشنواره از تمامی ظرفیت‌های علمی بسیجیان متشکل از استادان، دانشجویان، مهندسان و صنعتگران بسیجی استفاده شده است.

سرتیپ دوم پاسدار رضا پورشمسی افزود: این برنامه علمی از سوی سازمان علمی پژوهشی و فناوری بسیج  با به کارگیری همه عناصر علمی در رده‌های مختلف انجام شد.

فرمانده سپاه یزد با اشاره به ظرفیت های علمی و پژوهشی بسیج  خاطرنشان کرد: این استان در کشور جزو مناطق پیشرو در زمینه های علمی به خصوص فضای مجازی و رسانه‌ای است.

به گفته پورشمسی، برای بهره‌گیری از فضای علمی و مجازی به خصوص در شرایط خاص کرونایی باید از تمامی ظرفیت‌ها و نیروهای نخبه بسیجی در سطح استان به نحو مناسبی استفاده شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر