English

تداوم هوشمندانه امور مربوط به پدافند غیرعامل، یک نیاز مهم و ضروری است

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌‌ای یزد در مراسمی که در هفته پدافند غیرعامل در این شرکت و با حضور جمعی از کارکنان برگزار شد؛ به تشریح مانورهای انجام شده در زمینه پدافند غیرعامل پرداخت.

تداوم هوشمندانه امور مربوط به پدافند غیرعامل، یک نیاز مهم و ضروری است

به گزارش خبرگزاری موج یزد، ابوالفضل اسدی مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد ضمن گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل، تاکید مقام معظم رهبری به این امر مهم را یادآور شد و افزود: رهبر معظم انقلاب نیز در این رابطه با بیان اینکه «پدافند غیرعامل یک اصل برای همیشه است و نباید با هیچ بهانه یا توجیهی متوقف شود»، این موضوع مهم را مورد تاکید قرار داده‌اند.

اسدی همچنین برق را نعمتی مهم و حیاتی در برقراری چرخه سلامت و خدمت‌رسانی به مردم برشمرد و افزود: امروزه تمامی امور و اماکن حساس در زندگی روزمره انسان به انرژی برق وابسته است و همکاران ما در صنعت برق به صورت شبانه‌روزی در تلاشند تا این نعمت بدون قطعی و اختلال در اختیار مردم و مراکز مهم استان قرار گیرد.

وی هدف از طرح‌ها و مانور‌های برگزار شده در شرکت را افزایش قدرت بازدارندگی، نمایش هوشیاری، آمادگی و اقتدار دفاعی کارکنان صنعت برق در برابر رفتار‌های احتمالی دشمن دانست و ادامه داد: ما در تلاشیم تا نقاط قابل بهبود خود را در زمینه نیروی انسانی، تاسیسات و تجهیزات بهبود بخشیده و بتوانیم ارائه خدمات زیربنایی و تامین برق را با بهترین کیفیت برای مردم و صاحبان صنایع رقم بزنیم.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌‌ای یزد تصریح کرد: تهدیدات در گذشته صرفا به تهدیدات نظامی محدود می‌شد؛ اما امروزه دشمن به شیوه تهدیدات سایبری در تلاش است تا باعث اختلال در خدمات‌رسانی به مردم شود و این مهم نیازمند تداوم هوشمندانه امور مربوط به پدافند غیرعامل در همه‌ سطوح است.

این مقام مسئول صنعت برق استان یزد خاطرنشان کرد: همچنین در حوزه تهدید ویروس کرونا تمامی کارکنان صنعت برق پایاپای مدافعان سلامت در استان کوشیده‌‌اند تا ضمن رعایت کلیه اصول بهداشتی و حفظ سلامت همکاران صنعت برق استان، نعمت برق را بدون وقفه در اختیار تلاشگران عرصه سلامت قرار دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر