English

سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد بیان کرد؛

تشکیل شرکت تعاونی های توسعه عمران برای استفاده از سرمایه های خرد

سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد گفت: هدف از تشکیل این شرکت تعاونی های توسعه عمران استفاده از سرمایه های خرد سطح جامعه و عضویت جمع زیادی از شهروندان در آن است.

تشکیل شرکت تعاونی های توسعه عمران برای استفاده از سرمایه های خرد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، عماد تشکری سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد با اعضا هیئت مدیره شرکت تعاونی توسعه عمران شهرستان یزد دیدار و گفتگو کرد.

تشکری در این دیدار بر لزوم رونق بخشی به شرکت تعاونی های توسعه عمران در شهرستان های استان اشاره کرد و افزود: هدف از تشکیل این شرکت ها استفاده از سرمایه های خرد سطح جامعه و عضویت جمع زیادی از شهروندان در آن است تا افراد فراوانی بتوانند از مزیت های به وجود آمده استفاده نمایند.

وی با اشاره به اینکه از مزایای شرکت تعاونی های توسعه عمران حضور در طرح های عمرانی، تولیدی، خدماتی و ... از طریق ترک تشریفات است تاکید کرد: شرکت تعاونی توسعه عمران شهرستان یزد با 13 هزار عضو می توانند علاوه بر عضو گیری مجدد با حضور و شرکت در پروژه های عمرانی استان یزد منافع زیادی را به اعضا برساند و اعتماد شهروندان را نسبت به تعاونی ها افزایش دهند.

سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تسریع در رشد و توسعه وعمران شهرستان ها و هدایت منابع به سمت بخش های تولیدی و جلوگیری از رانت زایی در اجرای طرح هایی که امکان واگذاری به بخش خصوصی وجود ندارد را از اهداف تشکیل این شرکت ها دانست.

وی با بیان اینکه استان یزد دارای بافت فرسوده شهری و روستایی زیادی است که شرکت می توانند (طبق ماده 6 قانون توسعه و عمران شهرستان) از تسهیلات قوانین مربوط به تملک اراضی واقع در طرح های مصوب شهری و روستایی استفاده نماید.

تشکری با بیان اینکه اعضا شرکت ضروی است با شوراهای اسلامی شهرها همکاری داشته باشند افزود: خوشبختانه اعضای هیئت مدیره شرکت تعاونی توسعه عمران یزد همگی افراد برجسته و شاخص استانی هستند و هر کدام در حوزه های تخصصی خود سرآمد هستند.

وی تصریح کرد: افق شرکت می تواند سرمایه گذاری در بخش های ساختمان سازی، کشاورزی، معدن و همچنین حوزه انرژی به خصوص انرژی خورشیدی در استان باشد.

سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در پایان با تاکید بر اینکه یکی از ظرفیت های این شرکت ها عضوگیری گسترده از بین مردم است گفت: چون موفقیت این شرکت تعاونی ها می تواند منافع زیادی را برای اعضا داشته و اعتبار بخشی نیز به حوزه تعاون ببخشد همه گونه همکاری را با اعضا و هیئت مدیره شرکت خواهم داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر