English

مسئول کانون بسیج مهندسین و متخصصین پایگاه مقاومت شهید سامعی؛

تقویت کلینیک صنعت برق یزد هدف کانون بسیج مهندسین برق منطقه ای است

مسئول کانون بسیج مهندسین و متخصصین پایگاه مقاومت شهید سامعی شرکت برق منطقه‌ای یزد هدف از تشکیل این کانون را بررسی مشکلات و معضلات حال و آتی صنعت برق استان و تقویت کلینیک صنعت برق در استان یزد عنوان کرد.

تقویت کلینیک صنعت برق یزد هدف کانون بسیج مهندسین برق منطقه ای است

به گزارش خبرگزاری موج یزد، سیدمجتبی هاشمی مسئول کانون بسیج مهندسین و متخصصین پایگاه مقاومت شهید سامعی شرکت برق منطقه‌ای یزد ضمن ارائه گزارش عملکرد 6 ماهه، هدف از تشکیل این کانون را بررسی مشکلات و معضلات حال و آتی صنعت برق استان و ارائه راهکار‌های کارشناسی برای بهبود وضعیت، تعریف و پیگیری پروژه‌های مورد نیاز صنعت برق ساخت داخل، بهره گیری از پتانسیل متخصصین در انجام طرح‌های پژوهشی و رفع مشکلات صنعت برق، ایجاد بستر‌های آموزشی برای برگزاری دوره‌های عمومی و تخصصی برای نیرو‌های بومی استان و توسعه و تقویت کلینیک صنعت برق در استان عنوان کرد.

هاشمی در تشریح اقدامات صورت گرفته در کانون بسیج مهندسین و متخصصین پایگاه مقاومت شهید سامعی خاطرنشان کرد: دیدار با مدیرعامل شرکت و تشریح اقدامات انجام شده و ارائه برنامه سال ۹۹، دیدار با فرمانده سپاه الغدیر استان یزد و مشارکت در زمینه مشاوره ساخت یادمان شهدا برخی از اقدامات انجام شده در این کانون است.

تفاهم با فنی و حرفه‌‌ای یزد برای نیازهای آموزشی صنعت برق

وی ادامه داد: با توجه به نیاز صنعت برق استان به پرسنل متخصص و آموزش دیده، جلسات متعدد با هماهنگی واحد آموزش شرکت و سازمان فنی و حرفه‌ای استان یزد برگزار شده و نیاز‌های صنعت برق در حوزه‌های خط، پست، بهره برداری و حفاظت تقسیم بندی و کارگروه‌های مربوطه تشکیل شده است.

هاشمی افزود: در کارگروه‌های خط، پست و بهره برداری عناوین شغلی با نام‌های «کارور خطوط فوق توزیع و انتقال برای نیاز‌های شغلی حرفه خط، کارور ایستگاه‌های فوق توزیع و انتقال» برای نیاز‌های شغلی حرفه پست و بهره بردار ایستگاه‌های فوق توزیع و انتقال برای نیاز شغل بهره برداری از پست شکل گرفته و اعضای این کارگروه‌ها در حال برنامه ریزی ملزومات هریک از این عناوین هستند.

مسئول کانون بسیج مهندسین و متخصصین پایگاه مقاومت شهید سامعی شرکت همچنین تصریح کرد: نیاز‌های آموزشی مورد نیاز بخش حفاظت از پست‌های انتقال و فوق توزیع نیز در مدت ۶۰ روز توسط دبیر کارگروه جمع بندی و دریافت می‌شود.

احصای حوزه‌های پژوهشی در دستور کار

هاشمی همچنین با اشاره به ساختار موجود در شرکت، گفتگو و تبادل نظر با معاونت‌های مالی و منابع انسانی را خبر داد و افزود: در جلسه با معاونت‌های مالی و منابع انسانی شرکت مسائل و موضوعات مختلف پیش رو به عنوان حوزه‌های پژوهشی مطرح شد.

ایده‌های ساخت داخل در دست بررسی

وی افزود: در حوزه ساخت داخل، طی جلسات برگزار شده و مذاکرات انجام شده با واحد ساخت داخل کانون بسیج مهندسین با دفتر تحقیقات و کنترل کیفیت، ضمن ارائه فراخوان داخلی با موضوع ساخت داخل و برگزاری جلسات مشترک با حضور اساتید دانشگاهی، ایده‌ها و موضوعات پیشنهادی تجهیزات مورد نیاز ساخت داخل مورد طرح و بررسی قرار گرفت که پس از ارجاع به کمیته تحقیقات شرکت، گزارش آن منتشر خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر