English

فرماندار یزد عنوان کرد:

آتش نشان امید و شادی را برای آسیب دیدگان به ارمغان می آورد

فرماندار یزد گفت: روز آتش نشان یادآور زحمات شبانه روزی و تلاش قهرمانانی است که بی ادعا جان خویش را در طبق اخلاص می گذارند و با دلاوری و رشادت می کوشند تا امید و شادی را برای آسیب دیدگان به ارمغان آورند.

آتش نشان امید و شادی را برای آسیب دیدگان به ارمغان می آورد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، به مناسبت روز آتش نشانی و خدمات ایمنی سید محمد رستگاری فرماندار یزد درمحل ایستگاه شماره پنج آتش نشانی یزد حضور و این روز را به آتش نشانان تبریک و از خدمات شبانه روزی کلیه آتش نشانان خدوم و زحمتکش تشکر و قدردانی کرد.

فرماندار در این مراسم روز آتش نشانی و خدمات ایمنی را به آتش نشانان تبریک گفت و افزود: هفتم مهرماه روز آتش نشانی و ایمنی، روز قدردانی از تلاش شبانه روزی آتش نشانان پر تلاش و ترویجگران فرهنگ ایمنی و پیشگیری از حوادث و سوانح در سطح کشور می باشد و یادآور زحمات شبانه روزی و تلاش قهرمانانی است که بی ادعا  جان خویش را در طبق اخلاص می گذارند و با دلاوری و رشادت می کوشند تا امید و شادی را برای آسیب دیدگان به ارمغان آورند.

وی در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای آتش نشان بویژه شهدای آتش نشان در دوران دفاع مقدس، از خدمات شبانه روزی کلیه  آتش نشانان خدوم و زحمتکش بویژه آتش نشانان عزیز و ایثارگر شهرستان یزد تشکر و قدردانی نمود و توفیق و سلامتی را برایشان  از خداوند متعال خواستارشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر