English

امام جمعه بهاباد؛

نهاد نماز جمعه نهادی جامع و فراگیر است

امام جمعه بهاباد بیان کرد: نهاد نماز جمعه از حیث خدمات و مخاطب نهادی جامع و فراگیر است.

نهاد نماز جمعه نهادی جامع و فراگیر است

به گزارش خبرگزاری موج یزد، حجت الاسلام علی اکبر ابراهیمی بشکانی امام جمعه بهاباد به پنجم مرداد سالروز اقامه اولین نمازجمعه در کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: نمازجمعه پایگاه محکمی برای تقویت دین خدا و از نشانه‌های برپایی حکومت اسلامی است.

وی با گرامی داشت یاد و خاطره مرحوم آیت الله طالقانی اولین امام جمعه تهران بر اهمیت شرکت مردم در نماز جمعه تاکید کرد و یادآور شد: از زمان صدر اسلام تاکنون نماز جمعه مکانی برای همدلی و ایجاد وحدت بین قلوب مسلمانان و مامنی امن برای مردم و رفع مشکلات و مسایل آنها بوده است.

رییس  شورای فرهنگ عمومی بهاباد با طرح این پرسش چرا نماز جمعه نهاد رحمانی است؟ تصریح کرد: شاید بتوان چنین گفت که؛ نهادهای انقلابی دیگر اگر چه به سه صفت مردمی، انقلابی و جهادی بودن متصف هستند اما تمام آن‌ها ویژگی‌هایی دارند که نوع و حیطه خدمت و مخاطبان آن‌ها اختصاص به یک حوزه خدمتی یا یک یا چند مخاطب دارد.

خطیب نماز جمعه بهاباد  ادامه داد: نهاد نماز جمعه از حیث خدمات و مخاطب نهادی جامع و فراگیر است به تعبیر دیگر خدمات از پایگاه نمازجمعه توسعه یافته و تقویت می‌شود و عموم مخاطبان همه آن نهادها زیر چتر نماز جمعه تجمع ایمانی و انقلابی خواهند داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر