English

امام جمعه بهاباد؛

سالروز شهادت شهید بهشتی به حق عاشورای انقلاب نام گرفت

امام جمعه بهاباد گفت: سالروز شهادت شهید بهشتی و ۷۲ نفر از یاران مخلص امام به حق عاشورای انقلاب نام گرفت و با ۷۲ شهیدش سیدالشهدای انقلاب اسلامی شد.

سالروز شهادت شهید بهشتی به حق عاشورای انقلاب نام گرفت

به گزارش خبرگزاری موج یزد، حجت الاسلام علی اکبر ابراهیمی بشکانی امام جمعه بهاباد گفت: شهید مظلوم آیت الله بهشتی، از جمله انسان‌هایی بود که در زمان خود و بعد از آن شاخص جبهه حق بود و نشان برجسته انقلابی گری و روحیه جهادی داشت، همان که امام راحل در باره‌اش فرمودند: بهشتی یک ملت بود برای ملت ما!!

وی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته افزود: هفتم تیرماه، سالروز شهادت شهید بهشتی و ۷۲ نفر از یاران مخلص امام و انقلاب است، واقعه‌ای که به حق عاشورای انقلاب نام گرفت، با ۷۲ شهیدش و شهید شاخص آنکه سیدالشهدای انقلاب اسلامی شد.

امام جمعه بهاباد عنوان کرد: قوه قضائیه مطلوب، نهادی است که ۲ خاصیت داشته باشد؛ باید امنیت را از مفسد بگیرد؛ تا مفسدان و خائنان احساس امنیت نکنند و در مقابل، مؤمنان و متدینان و عامه مردم ما به خاطر اعتماد به قوه قضائیه احساس امنیت و آرامش کنند و این اعتماد بزرگترین سرمایه نظام ماست.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بهاباد با اشاره به اینکه رئیس قوه قضائیه با قوانین آشناست تاکید کرد: ایشان همه مسئولان و مدیران بی خاصیت را می‌شناسد و باید با مفسدان اقتصادی و اخلال گران به شدت برخورد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر