English

امام جمعه بهاباد؛

فرهنگ انتظار فرج فرهنگی ارزش آفرین و تعالی بخش است

امام جمعه بهاباد گفت: فرهنگ انتظار فرج فرهنگی ارزش آفرین و تعالی بخش است و هیچگاه به‌معنای نشستن و در انتظار ماندن نخواهد بود.

فرهنگ انتظار فرج فرهنگی ارزش آفرین و تعالی بخش است

به گزارش خبرگزاری موج یزد، حجت الاسلام علی اکبر ابراهیمی بشکانی امام جمعه بهاباد با تبریک 15 شعبان و سالروز میلاد حضرت مهدی (عج) گفت : امید مستضعفان جهان به حکومت عدل آخرین منجی بشریت است‌.

وی  در خطبه های این هفته نماز جمعه با سفارش نماز گزاران به تقوای الهی افزود: عید نیمه شعبان؛ عید امید و تلاش برای آزادگان جهان است.

وی به معنای انتظار فرج اشاره کرد و با بیان اینکه انتظار حرکت است، سکون نیست‌ افزود: انتظار حرکت و آمادگی است ... انتظار فرج یعنی آماده بودن، برای هدفی که امام برای آن قیام خواهد کرد، آن انقلاب بزرگ تاریخی که عبارت از ایجاد عدل و داد، زندگی انسانی، زندگی الهی، عبودیت خدا.

خطیب جمعه بهاباد گفت: فرهنگ انتظار گرچه فرهنگی ارزش آفرین و تعالی بخش است، اما تحقق ارزش‌های آن مستلزم تعامل و مشارکت همگانی برای عمل به آموزه‌های مهدوی و تحقق عینی ارزش‌های دینی و الهی در جامعه اسلامی است، و هیچگاه به‌معنای نشستن و در انتظار ماندن نخواهد بود.

ابراهیمی بشکانی به آغاز هفته سربازان گمنام امام زمان عج اشاره کرد و از خدمات و زحمات سربازان گمنام امام زمان که برای امنیت و آسایش مردم زحمت می کشند قدردانی کرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی بهاباد به مساله سیل اخیر در بهاباد اشاره کرد و گفت: در اثر بارندگی های اخیر سیلاب چندان ویرانگر نبود که باعث خرابی شود و با تلاش مسئولان شهرستان که در موقعیتی بحرانی همه باهم یکدل و همراه بودند، این موضوع کنترل شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه