English

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان یزد؛

هیچ محدودیت جنسیتی برای فراگیری حرفه ها در فنی و حرفه ای نداریم

مدیر کل فنی و حرفه ای استان یزد گفت: هیچ محدودیت جنسیتی برای فراگیری حرفه ها نداریم و بانوان با رعایت شئون دینی می توانند در کلاسهای فنی و حرفه ای و همه رشته هاشرکت کنند.

هیچ محدودیت جنسیتی برای فراگیری حرفه ها در فنی و حرفه ای نداریم

به گزارش خبرگزاری موج یزد، امیر سعید مصباح مدیر کل فنی و حرفه ای استان یزد در نشست خبری آنلاین خانه مطبوعات یزد گفت: از 13 تا 15 مرداد ماه نفرات برتر استانی برای مسابقات ملی مهارت معرفی می شوند.

مصباح گفت: در حوزه صنعت ساختمان، استان یزد قطب مسابقات ملی مهارت شدکه در ماه های آینده با رعایت پروتکلهای بهداشتی برگزار می شود.

وی گفت: در میبد در کنار پرداختن به سایر رشته ها رویکرد ما سفال و سرامیک است همچنین که در بافق رویکرد معدنی و بهاباد صنایع تبدیلی کشاورزی همچون زعفران است.

وی افزود: در شهرستان خاتم رویکرد فنی و حرفه ای پرورش شتر مرغ است.

مصباح در خصوص آموزش مربیان فنی و حرفه ای بیان کرد: دوره تربیت مربی و پژوهش های فنی و حرفه ای از بدو استخدام تا پایان بازنشستگی برای هر مربی ادامه دارد و هر مربی رسمی و پیمانی موظف به شرکت در آموزش ها است.

وی افزود: قبل از تحریم های ظالمانه دشمن مربیان فنی و حرفه ای برای فراگیری آموزش های تخصصی به خارج از کشور هم اعزام می شدند ولی اکنون این فرایند محدود ولی دانش آنها محدود نشده است.

مصباح خاطر نشان کرد: هیچ محدودیت جنسیتی برای فراگیری حرفه ها نداریم و بانوان با رعایت شئون دینی می توانند در کلاسهای فنی و حرفه ای و همه رشته هاشرکت کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر