English

آموزش مجازی سازمان نظام مهندسی کشاورزی یزد برگزار شد

سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان یزد دوره آموزش مبانی و روش کار بادستگاه های دستی GPS، نرم افزار GoogleEarth به همراه آشنایی با مسیریابی به کمک کروکی ترسیمی زمین را برگزار کرد.

آموزش مجازی سازمان نظام مهندسی کشاورزی یزد برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، اولین دوره آموزشی مجازی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان یزد برگزار شد که در این دوره آموزش مبانی و روش کار بادستگاه های دستی GPS، نرم افزار GoogleEarth به همراه آشنایی با مسیریابی به کمک کروکی ترسیمی زمین در سه روز متوالی و با شرکت ٣٠نفر بصورت مجازی و در بستر سامانه "کشاورزیار" آموزش داده شد.

در طول این دوره ضمن رفع مشکلات فنی بدلیل ماهیت نحوه برگزاری آن، سعی بر آن شد تا تمامی مباحث به نحو مطلوب ارائه شده و آزمون پایان دوره آن نیز بصورت مجازی برگزار خواهد گردید.

معاونت آموزش سازمان نظام مهندسی کشاورزی یزد در نظر دارد با توجه به موفقیت در برگزاری اولین دوره مجازی خود و رضایت حداکثری شرکت کنندگان از نحوه برگزاری این دوره، تمامی دوره های آموزشی خود را با توجه به ماهیت دوره و امکان برگزاری آن، بصورت پیوسته برگزار نماید.

سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان یزد آمادگی دارد دوره های پیشنهادی ادارات و ارگان ها را نیز با شرایط مطلوب و بصورت مجازی آنلاین و آفلاین برگزار نماید

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • علی صادقی زاد

    سلام وقبولي نماز وروزه شما کارشناس علوم دامی از کاشان درخواست استفاده از دوره مجازی GPSرادارم