English

بازیافت پسماندها در شرایط تحریم امر ضروری است

معاون خدمات شهری شهرداری یزد گفت: در شرایط تحریم لازم است که با انجام عملیات‌های حداکثری به بازیافت، پالایش و تبدیل پسماندها به کالاهای دیگر اقدام کنیم.

بازیافت پسماندها در شرایط تحریم امر ضروری است

به گزارش خبرگزاری موج یزد، حسین صالحیان معاون خدمات شهری شهرداری یزد راه اندازی هر چه سریعتر شهرک بازیافت را موجب کاهش مشکلاتی که کارگاه‌های جمع آوری ضایعات به وجود آورده اند، دانست.

وی در نشستی که به منظور بررسی و ارائه راهکارهای مناسب جهت راه‌اندازی شهرک تخصصی بازیافت با حضور محمد یارمند مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری یزد و حیمد رضا رحیمدل رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری یزد برگزار شد، بر ضرورت راه اندازی شهرک بازیافت که در جهت کمک به تمیزی هر چه بیشتر شهر و همچنین جلوگیری از انتشار آلودگی توسط دوره گردها و کاهش مشکلاتی که کارگاه های جمع آوری ضایعات به وجود آورده است تاکید کرد.

معاون خدمات شهری شهرداری یزد اظهار کرد: با استفاده از فن آوری‌های نوین، پسماندها ارزش اقتصادی پیدا کرده و در شرایط تحریم لازم است که با انجام عملیات‌های حداکثری به بازیافت، پالایش و تبدیل پسماندها به کالاهای دیگر اقدام کنیم.

محمد یارمند مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری یزد نیز در این نشست ضمن ابراز تاسف از کارشکنی های برخی دستگاه ها در خصوص واگذاری زمین جهت ایجاد شهرک به وجود ظرفیتی که امروزه در حوزه پسماندها وجود دارد اشاره کرد و گفت: راه اندازی شهرک ضایعات نه تنها باعث رونق تولید و اشتغالزایی می‌شود، بلکه محیط زیست را سالم کرده و از پراکندگی آنها در طبیعت جلوگیری می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: با وجود این شهرک، پدیده زباله گردی از سطح شهر پاک شده و ما با اشتغال این افراد در شهرک ضایعات اقدام بزرگی انجام خواهیم داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر