English

رییس اتحادیه صنف میوه و تره بار استان یزد؛

کاهش قیمت گوجه فرنگی و پیاز ادامه دار خواهد بود

رییس اتحادیه صنف میوه و تره بار استان یزد اظهار داشت: برخی اقلام به خصوص سیب زمینی، گوجه، پیاز و خیار سبز در هفته گذشته کاهش قیمت داشته اند که پیش بینی می‌کنیم این کاهش قیمت ادامه داشته باشد.

کاهش قیمت گوجه فرنگی و پیاز ادامه دار خواهد بود

به گزارش خبرگزاری موج یزد، در نشست تنظیم بازار استان یزد که به ریاست استاندار یزد برگزار شد، وضعیت قیمت گوشت قرمز، گوشت مرغ، شکر، تخم مرغ، شیر و انواع میوه مورد بررسی قرار گرفت.

محمدرضا علمدار دبیر تنظیم بازار استان یزد گفت: وضعیت بازار خوب است و با فراوانی کالا در بازار مواجه هستیم. همچنین نظارت جدی بر بازار وجود دارد و برنامه ریزی خوبی برای تامین اقلام مورد نیاز روز‌های پایانی سال انجام داده ایم.

مشرف رییس اتحادیه صنف میوه و تره بار استان یزد هم اظهار داشت: برخی اقلام به خصوص سیب زمینی، گوجه، پیاز و خیار سبز در هفته گذشته کاهش قیمت داشته اند که پیش بینی می‌کنیم این کاهش قیمت ادامه داشته باشد.

ارائه گزارشی از سامانه توزیع کالا‌های اساسی دیگر موضوعات این نشست بود. این سامانه برای توزیع لاستیک در استان یزد طراحی شده که با موفقیت آمیز بودن اجرای آن قرار است در سایر اقلام هم اجرایی شود.

بر اساس این سامانه همه مراحل مرتبط با تولید توزیع و نظارت بر کالا‌ها از طریق این سامانه رصد می‌شود و اجرای آن نقش موثری بر مدیریت قیمت، نظارت بیشتر و کنترل گرانفروشی خواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر