English

خانواده ها باید کتابخوانی را ترویج دهند

رییس اداره بهزیستی میبد گفت: خانواده ها باید از این احساس که خرید کتاب هزینه اضافی است دوری کنند و با خرید کتاب و خواندن آن کتابخوانی را در جامعه ترویج دهند تا جزئی از فرهنگ شود.

خانواده ها باید کتابخوانی را ترویج دهند

به گزارش خبرگزاری موج یزد، سید محسن فلاح رییس اداره بهزیستی میبد گفت: با توجه به اینکه خواندن کتاب را باید از زمان کودکی شروع کرد کاش لیست سیسمونی نوزادان، کتاب و کتابخانه‌ هم داشت تا خرید کتاب و کتابخوانی برای کودکان در میان خانواده‌ها نهادینه شود.

وی در مراسم بازدید اعضای ستاد هماهنگی جام باشگاه‌های ترویج کتابخوانی از یک مهد کودک افزود: وقتی خانواده‌ها در زمان تهیه سیسمونی به بسیاری وسایل حتی خرید دوچرخه هم توجه می‌کنند باید از این احساس که خرید کتاب هزینه اضافی است دوری کنند و با خرید کتاب و خواندن آن کتابخوانی را در جامعه ترویج دهند تا جزئی از فرهنگ ما گردد.

وی درادامه تصریح کرد: با یک‌دست کردن خلاقیت‌ها و ارائه آنها در قالب کتاب می‌توان در چندین محور درسی، هنری، مهارت اجتماعی و...فعالیت کرد و اثرات آن را در جامعه دید.

رئیس اداره بهزیستی میبد با تشکر از فعالین در حوزه کتابخوانی اظهار داشت : کانون‌های کتابخوانی می‌توانند درحوزه‌های یاد دادن مهارت زندگی به بچه ها با هدف جلوگیری از دچار شدن آنها به آسیب‌ها، همدلی، موضوعات ترافیکی ، حوادث محیط کار، زوج درمانی، شبه خانواده، مددجویی  و... نقش آموزشی داشته و با بهزیستی همکاری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر