English

وزیر ارشاد در یزد؛

اداره اوقاف زمینه تقویت حوزه فرهنگ را فراهم کند

وزیر ارشاد در یزد از مسئولان اوقاف و امور خیریه خواست، زمینه استفاده از موقوفات برای تقویت حوزه فرهنگ به خصوص کارآفرینی در زمینه‌های مختلف فرهنگ و هنر را فراهم آورند.

اداره اوقاف زمینه تقویت حوزه فرهنگ را فراهم کند

به گزارش خبرگزاری موج یزد، سیدعباس صالحی وزیر ارشاد در نشست مدیران دستگاه‌های هم خانواده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان یزد اظهار کرد: با توجه به اولویت‌هایی مانند مردمی کردن فرهنگ و هنر، تقویت اقتصاد فرهنگ و شفافیت در حوزه فرهنگ، همکاری دستگاه‌های هم خانواده در تحقق این اهداف تاثیر بسزایی دارد.

وی ادامه داد: هرچقدر نقاط اتصال دستگاه‌های هم خانواده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افزایش پیدا کند، آنها از ظرفیت‌های یکدیگر بهره وری بیشتری برای پیشبرد امور خواهند داشت.

صالحی با تبیین ظرفیت دستگاه‌های هم خانواده ارشاد از مسئولان اوقاف و امور خیریه خواست، زمینه استفاده از موقوفات برای تقویت حوزه فرهنگ به خصوص کارآفرینی در زمینه‌های مختلف فرهنگ و هنر را فراهم آورند و یادآور شد: اوقاف باید موضوع فرهنگ بنیانی و دانش بنیانی را جدی بگیرد و در این زمینه نقش بیشتری ایفاء کند.

همچنین وی در خصوص حوزه کتاب و کتابخوانی یادآورد شد: در حوزه کتاب تجربه انباشته خوبی در ارشاد و نهاد کتابخانه‌ها وجود دارد که زمینه توسعه هرچه بیشتر فعالیت‌های این حوزه را فراهم ساخته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه