English

استاندار یزد؛

یزد با سرانه بالای قبولی دانشگاه بستر خوبی برای پژوهش دارد

استاندار یزد گفت: یزد بستر مناسبی برای توجه به پژوهش دارد و برخورداری از دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و بالاترین سرانه دانشجو و قبولی در دانشگاه از جمله این بسترهاست.

یزد با سرانه بالای قبولی دانشگاه بستر خوبی برای پژوهش دارد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، محمدعلی طالبی استاندار یزد روز شنبه به مناسبت هفته پژوهش در جمع فرهنگیان و دانش‌آموزان هنرستان میرجلیلی افزود: تاکنون توسط آموزش و پرورش در فرهنگ‌سازی پژوهش کارهای خوبی انجام شده و باید با قوت تقویت و ادامه یابد.

وی ادامه داد: بدون شک  مدارس و فرهنگیان باید محور و آغاز کننده فعالیت‌های پژوهشی و تحقیقاتی باشند و  زمینه لازم بیش از گذشته در قالب یک برنامه مدون پیش‌بینی و پیگیری مناسب انجام گیرد.

این مسئول اظهار داشت: پرداختن به پژوهش در مدارس می‌تواند کمک بسیاری برای قرار گرفتن دانش‌آموزان در مسیر پژوهش و اقدام‌های مناسب در راستای اهداف تعلیم و تربیت و نظام اسلامی داشته باشد.

طالبی تاکید کرد: یزد بستر مناسبی برای توجه به پژوهش دارد و برخورداری از دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و بالاترین سرانه دانشجو و قبولی در دانشگاه از جمله این بسترهاست که باید بیش از گذشته بهره گرفت.

وی گفت: وجود عرصه‌های خوب برای تحقیق و پژوهش در زمینه صنعت و زمینه‌های فرهنگی و اجتماعی از دیگر ظرفیت‌های خوبی است که باید در استان یزد برای تحقق و گسترش آن استفاده کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر