English

معاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛

انسان محور تغییر و تحول و ساختن است

معاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اگر به توانایی انسان توجه کنیم جامعه بدون اتکا به منابع نفت، گاز و طلا موفق خواهد بود چون بر اساس توانمندی افراد شکل گرفته است.

انسان محور تغییر و تحول و ساختن است

به گزارش خبرگزاری موج یزد، علی اوسط هاشمی رییس سازمان فنی و حرفه ای در آیین معارفه مدیرکل فنی و حرفه ای استان یزد افزود: با توجه به تغییراتی که در دنیا به وجود آمده است، ما وظیفه غبارزدایی داریم ،تا این سازمان را از غربت بیرون آوریم و توانمند کنیم  و از عهده توانمندسازی بخشی از جامعه برآییم.

رئیس سازمان فنی و حرفه ای اظهارداشت: انسان به عنوان محور تغییر تحول و ساختن است و اگر انسان و قدرت تغییرش به خوبی مورد توجه قرار گیرد، قطعا جامعه بدون اتکا به منابع نفت، گاز و طلا موفق خواهد بود چون بر اساس توانمندی افراد شکل گرفته است.

هاشمی افزود: در دنیای کنونی به فکر و ایده توجه ویژه ای می‌شود و اندیشه و خلاقیت و ابداع و نوآوری بسیار مورد حمایت قرار می‌گیرد لذا منجر به فکر و دانایی می‌شود و این نوع نگاه مناسب پیشرفت و توسعه یک کشور است.

معاون وزارت تعاون ادامه داد: حضور در بازار امروز شرایط خاص خود را دارد و باید با دانش جلو رفت تا بتوان مشتری را به سمت خود جذب کرد و اولین پایه آن صلاحیت حرفه ای است که نیاز به نوسازی و بازنگری جدی با قبول انعطاف دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر