English

فرماندار مهریز:

نظارت مستمر بر واحدهای صنفی با همکاری مردم بیشتر می‌شود

فرماندار مهریز گفت: برای جلوگیری از هرگونه افزایش قیمت کالا و بهای خدمات بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، نظارت مستمر بر واحدهای صنفی با همکاری مردم بیشتر می‌شود.

نظارت مستمر بر واحدهای صنفی با همکاری مردم بیشتر می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج یزد، رضا زارع زاده مهریزی فرماندار مهریز در کارگروه ستاد تنظیم بازار شهرستان مهریز افزود:  انتظار است، در حال حاضر آرامش و نظمی که در این حوزه وجود دارد همچنان ادامه داشته باشد.

وی ادامه داد: با اجرای طرح بهینه‌سازی سوخت و احتمال تخلف و گرانی‌فروشی، نظارت‌ بازرسان بر عملکرد اصناف مختلف بیشتر خواهد شد و با افزایش گشت‌ ماموران دستگاه‌های متولی میزان تخلفات کاهش می‌یابد.

فرماندار مهریز اظهارداشت: مردم  باید از خرید کالاهای بدون برچسب و قیمت مندرج خودداری کنند و در صورت مشاهده گران‌فروشی مراتب را به سامانه ۱۲۴ اطلاع دهند.

زارع زاده مهریزی تاکید کرد: برای جلوگیری از هرگونه افزایش قیمت کالا و بهای خدمات بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، نظارت مستمر بر واحدهای صنفی با همکاری مردم بیشتر می‌شود.

فرماندار مهریز بیان داشت: همکاری مردم با مسئولان نقش مهمی در پیشگیری از افزایش قیمت‌ها دارد و با متخلفان طبق مقررات برخورد می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه