English

محیط زیست استان یزد دستگاه برتر در جشنواره شهید رجایی شد

اداره کل محیط زیست استان یزد باتوجه به ارزیابی مدیریت ارشد از منظر شاخص های حکمرانی خوب دستگاه برتر در جشنواره شهید رجایی شد.

محیط زیست استان یزد دستگاه برتر در جشنواره شهید رجایی شد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، سیدمجتبی حسینی‌پور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد ، در جشنواره شهید رجایی که به مناسبت هفته دولت در سالن کوثر استانداری یزد برگزار شد، اظهار داشت: اگر بزرگترین خدمت به مردم را حرکت به سمت توسعه پایدار و بهبود مستمر تمام ابعاد زندگی مردم بدانیم، این مهم مستلزم گسترش زیرساختها است.

وی با بیان اینکه عامل انسانی در توسعه زیرساختها نقش بسیار مهم و اساسی ایفا می کند، افزود: آموزش نیروی انسانی، ارزیابی عملکرد آن و به رقابت گذاشتن آن می تواند در ارتقاء سطح خدمات ارائه شده توسط عوامل انسانی اثرگذار باشد.

حسینی‌پور ادامه داد: معیار توسعه یافتگی در هر کشور به اندازه بهره گیری مطلوب از سرمایه های موجود است و در استان یزد نیز در سه سطح برنامه هایی داریم که باید ارزیابی شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد، نقشه راه اصلاح نظام اداری و برنامه جامع اصلاح نظام اداری را از جمله این برنامه ها برشمرد و بیان کرد: امسال در بحث مدیریت بهره وری ارزیابی ها به صورت ملی انجام شد.

وی با اشاره به شاخص های ارزیابی دستگاه های اجرایی استان یزد در قالب جشنواره شهید رجایی خاطرنشان کرد: کل شاخص ارزیابی ها ۲ هزار امتیاز داشت که هزار امتیاز آن به شاخص های اختصاصی، اقدامات برجسته دستگاه ها و ارزیابی مدیریت ارشد از منظر شاخص های حکمرانی خوب اختصاص داشت.

حسینی‌پور با بیان اینکه امسال دستگاه های استان یزد بر این اساس ارزیابی شدند، افزود: امیدواریم بتوانیم با برگزاری این جشنواره، شاهد ارتقاء خدمت رسانی دستگاه های اجرایی استان یزد به مردم یزد باشیم.

در این مراسم از دستگاه‌های برتر استان یزد در شاخص‌های مختلف تجلیل شد که از جمله این دستگاه ها می توان به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، اداره کل محیط زیست استان یزد، اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد، شرکت آب و فاضلاب روستایی استان یزد و ... اشاره کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر