English

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای یزد؛

نصب کنتور هوشمند چاه ها مصوبه مهم شورای حفاظت آب یزد بود

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای یزد گفت: نصب کنتور هوشمند روی چاه‌های فاقد کنتور از مهمترین مصوبات شورای حفاظت آب یزد در سال گذشته بود.

نصب کنتور هوشمند چاه ها مصوبه مهم شورای حفاظت آب یزد بود

به گزارش خبرگزاری موج یزد، محمدمهدی جوادیان‌زاده مدیرعامل شرکت آب منطقه ای یزد در دومین جلسه شورای حفاظت از منابع آب یزد و کارگروه سازگاری با کم‌آبی استان یزد به عملکرد شورای حفاظت آب شهرستان‌های یزد در سال گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: بیشترین جلسات برگزار شده شورای حفاظت مربوط به شهرستان خاتم بوده که نتیجه آن منجر به تحقق صد در صدی هدف‌گذاری در سال گذشته شده است.

وی افزود: این درحالی است که در سایر شهرستان‌ها جلسات کمتری برگزار شده که امیدواریم در سال جاری شاهد تحقق صد درصدی هدف‌گذاری‌ها در جلسات شورای حفاظت باشیم.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای یزد گفت: بحث نصب کنتور هوشمند روی چاه‌های فاقد کنتور از مهمترین مصوبات شورای حفاظت در سال گذشته بوده که علاوه بر پیاده‌سازی کلیه اقدامات و مقدمات جهت اجرای این طرح، تحویل حجمی آب چاه‌های کشاورزی هم عملیاتی شود و دیگر موضوع خاموشی زمستانه را نداشته باشیم.

وی با بیان این که مدیریت مصرف آب در بخش فضای سبز و خدمات شهری در شهرها و جداسازی آب شرب از فضای سبز موضوع مهم دیگری است که مرتب در جلسات شورای حفاظت مطرح شده است، اظهار کرد: در سال گذشته با همکاری شهرداری‌ها حدود 28 درصد از مصرف آب شهرداری‌ها کم شد که امیدواریم امسال هم کاهش قابل توجهی داشته باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر