English

مدیر اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری یزد؛

مردم حضور متکدیان در سطح شهر را به شهرداری گزارش دهند

مدیر اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری یزد گفت: همشهریان در صورت مشاهده متکدی در سطح شهر یزد مراتب را با تلفن ۳۷۲۵۰۰۲۰ مرکز پیام شهرداری اطلاع دهند.

مردم حضور متکدیان در سطح شهر را به شهرداری گزارش دهند

به گزارش خبرگزاری موج یزد، امرالله سیف الدینی مدیر اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری یزد با بیان اینکه کمک‌های مالی به متکدیان شهری نباید به صورت مستقیم به آن‌ها ارائه شود، گفت: کمک کردن به متکدیان باید جهت دار و هدفمند باشند.

وی افزود: حضور متکدیان در سطح شهر علاوه بر اینکه اعتبار جهانی شهر جهانی یزد را زیر سوال می‌برد چهره خدماتی شهر را مخدوش کرده و تبعات فرهنگی و اجتماعی فراوانی به دوش شهرداری می گذارد.

مدیر اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری یزد با اشاره به اینکه اکثر متکدیان سطح شهر یزد غیر بومی هستند عنوان کرد: شهرداری بعد از شناسایی، متکدیان غیر بومی را با موکن خود منتقل می‌کنند و متکدیان بومی را در جهت فراهم کردن کسب و کار حمایت می‌کند.

سیف الدینی خاطر نشان کرد: افراد، نهاد‌های مردمی که علاقه‌مند هستند به شهرداری در زمینه جذب کمک‌های مردمی تحویل به نیازمندان واقعی همکاری کنند می‌توانند با مراجعه به شهرداری درخواست خود را ارائه دهند.

مدیر اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری یزد تاکید کرد: همشهریان در صورت مشاهده متکدی در سطح شهر مراتب را با تلفن ۳۷۲۵۰۰۲۰ مرکز پیام شهرداری به صورت بیست و چهار ساعته اعلام نمایند تا در اسرع وقت نسبت به جمع آوری و ساماندهی متکدیان اقدام شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • ناشناس

    سلام متاسفانه متکدیان منظره ی شهرها را زشت کردن.در پارک ها ی شیراز متکدیان از استانهای دیگر در شش ماه اول سال در آلاچیق ها وبعضی شون با چادر زدن اطراق کردن .شهرداری وسازمان پارکها هم نسبت به این وضع بی توجه هستن.متاسفانه بعضی استانداریها متکدیان شون جمع میکنن تو استان فارس رها میکنن.استانداری فارس هم بی تفاوت هست.این روزها معتادان متجاهر وگدایان مهاجر در شیراز وول می خورن.