English

دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان یزد؛

امسال ۲۶۲ پروانه بهره‌برداری صنعتی در یزد صادر شد

دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان یزد گفت: امسال در بخش صنعت ۲۶۲ فقره پروانه بهره‌برداری با سرمایه‌گذاری هزار و ۵۱۵ میلیارد تومان و اشتغال سه هزار و ۹۴۷ نفر صادر شده است.

امسال ۲۶۲ پروانه بهره‌برداری صنعتی در یزد صادر شد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، محمدرضا علمداریزدی دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان یزد روز پنجشنبه با اعلام این خبر در هفتاد و پنجمین نشست ایین کارگروه که با حضور مدیرعامل بانک صنعت و معدن برگزار شد، گفت: ازا بتدای تشکیل کارگروه یادشده تاکنون ٧٤جلسه اصلی و ١٠٦ کمیته تخصصی و هزار و ۱۵۳ جلسه کارشناسی برگزار شده است.

وی افزود: در جلسه امروز مشکلات ۲۰ واحد صنعتی استان یزد به ویژه در بحث تأمین سرمایه در گردش بررسی و درباره آنها تصمیم گیری شد.

علمدار گفت: امسال در بخش صنعت ۲۶۲ فقره پروانه بهره‌برداری با سرمایه‌گذاری هزار و ۵۱۵ میلیارد تومان و اشتغال سه هزار و ۹۴۷ نفر صادر شده است که در زمینه صدور پروانه نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۶.۹ رشد دارد.

وی اعلام کرد:سال گذشته هزار و ۷۰۱ فقره جواز تأسیس با پیش‌بینی سرمایه‌گذاری هفت هزار و ۵۱۰ میلیارد تومان و پیش‌بینی اشتغال ۲۷ هزار و ۵۱ نفر صادر شد که این بخش ۶.۲ درصد رشد داشته است.

علمدار گفت: مجوزهای صنفی صادره نیز چهار هزار و ۵۷۳ فقره و بخش معدن ۸۲ فقره پروانه اکتشاف، ۴۰ فقره گواهی کشف و ۵۰ فقره پروانه بهره‌برداری صادر شده که در مورد صدور پروانه اکتشاف نسبت به مدت مشابه سال قبل شاهد ۸۶.۳ درصد افزایش است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر