English

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری اردکان؛

دهیاران سرمایه گذاران را به فعالیت در روستاها تشویق کنند

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری اردکان گفت: دهیاران می‌توانند با معرفی توانمندی‌ها و پتانسیل‌های روستاهای اردکان سرمایه گذاران را به فعالیت در این منطقه تشویق و ترغیب کنند.

دهیاران سرمایه گذاران را به فعالیت در روستاها تشویق کنند

به گزارش خبرگزاری موج یزد، علیرضا جدیدی اردکانیمعاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری اردکان در این ارتباط روز پنجشنبه در گردهمایی دهیاران و رؤسای شورای‌های اسلامی روستاهای شهرستان افزود: رویکرد نظام جمهوری اسلامی تکیه بر اشتغالزایی و کسب درآمد با توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های هر منطقه و روستاست.

وی اضافه کرد: تشویق مردم برای ماندگاری در روستا و پرهیز از مهاجرت به حاشیه شهرها باید مهمترین اولویت دهیاران باشد.

معاون فرمانداری اردکان با بیان اینکه یکی از برنامه‌های مهم دولت توجه ویژه به روستاها به منظور ماندگاری روستاییان است تصریح کرد: دهیاران به عنوان نمایندگان دولت در سطح روستاها باید با اطلاع رسانی و شفاف سازی برنامه‌های دولت، آنها را به ماندگاری در روستاها دلگرم کنند.

جدیدی بر ضرورت حل مشکلات روستاهای اردکان تاکید کرد و یادآور شد: مهمترین مشکلات این مناطق باید بررسی و برطرف شود.

وی با بیان اینکه بخش خرانق و عقدا یکی از مناطق گردشگری شهرستان است و هر سال مهمانان و گردشگران زیادی به این منطقه سفر می‌کنند، گفت: دهیاران می‌توانند با معرفی توانمندی‌ها و پتانسیل‌های روستاهای خود سرمایه گذاران را به فعالیت در این منطقه تشویق و ترغیب کنند.

معاون فرمانداری اردکان گفت: دهیاران باید مردم را به حفظ بافت فرهنگی روستاهای خود تشویق و از ساخت و ساز با مصالح صنعتی جلوگیری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر