English

سرپرست فرمانداری اردکان؛

غفلت مسئولان از ترسالی و سیل/ مدیریت بحران اردکان در آمادگی کامل است

سرپرست فرمانداری اردکان گفت: تاکنون ذهن مسئولان شهرستان اردکان درگیر مسایلی چون خشکسالی و کم آبی بود ، فراموش کردیم که ترسالی و بارش زیاد نیز اتفاق خواهد افتاد و ممکن است برای مردم و شهر خطر ایجاد کند.

غفلت مسئولان از ترسالی و سیل/ مدیریت بحران اردکان در آمادگی کامل است

به گزارش خبرگزاری موج یزد، علیرضا جدیدی اردکانی سرپرست فرمانداری اردکان در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان اردکان بدون اشاره به اعداد و ارقام افزود: تاکنون میزان بارندگی ها مطلوب گزارش شده است.

وی گفت: تمام تیم مدیریت بحران اردکان در آماده باش کامل هستند.

وی با بیان اینکه مسئولان اردکان در خشکسالی به موضوع سیل کم توجه بودند، اضافه کرد: تاکنون ذهن مسئولان شهرستان اردکان درگیر مسایلی چون خشکسالی و کم آبی بود ، فراموش کردیم که ترسالی و بارش زیاد نیز اتفاق خواهد افتاد و ممکن است برای مردم و شهر خطر ایجاد کند.

سرپرست فرمانداری اردکان با بیان اینکه نباید در این زمان از مسایل بحران زا نظیر سیل و زلزله غافل بود تصریح کرد: متاسفانه مکان هایی در شهرستان وجود دارد که به دلیل واگذاری ها، تغییر کاربری و ساخت و سازهای غیرقانونی خطر جانی و مالی در زمان بحران را برای مردم افزون کرده است.

وی خطاب به برخی قانون شکنان افزود: با کسی تعارف نداریم ، به دنبال مچ گیری هم نیستیم، وظیفه خود را به خوبی انجام خواهم داد و درصدد حل مشکلات مردم خواهم بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه