English

ایجاد ۳۰۰ فرصت شغلی پس از راه اندازی یک کارخانه در میبد

مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره بانک صنعت و معدن در بازدید از یک کارخانه در میبد گفت: مجموعه تولیدی پس از راه‌اندازی با فراهم کردن اشتغال برای ۳۰۰ نفر، قابلیت تولید حدود سه هزار تن گرانول در روز را دارد.

ایجاد 300 فرصت شغلی پس از راه اندازی یک کارخانه در میبد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، حسین مهری مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره بانک صنعت و معدن در حاشیه بازدید از یک واحد تولیدی در میبد افزود: مشکلات در تامین تجهیزات مجموعه های تولیدی وجود دارد که پس از هماهنگی ها، ان شاءالله و به لطف الهی رفع این موارد پیگیری می شود.

وی تصریح کرد: با مساعدت بانک صنعت و معدن و همچنین همکاری استانداری یزد در تامین اعتبار برای هزینه هایی که تا به حال انجام شده است، روند راه اندازی این مجموعه از این پس شاهد شتاب بیشتری خواهد بود.

به گفته مدیرعامل واحد یادشده میبد، این مجموعه پس از راه‌اندازی با فراهم کردن اشتغال برای ۳۰۰ نفر، قابلیت تولید حدود سه هزار تن گرانول در روز را دارد.

وی افزود: ظرفیت فاز اول این پروژه یک هزار تن است که ان شاءالله تا حدود سه ماه دیگر با مساعدت بانک و صنعت و معدن و استانداری یزد کسری بودجه تامین و این مجموعه راه اندازی می شود.

مدیرعامل بانک صنعت و معدن دیروز از تعدادی واحدهای تولیدی شهرستان های ابرکوه، مهریز و یزد بازدید کرد و از نزدیک در جریان مشکلات این واحدها قرار گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر